Måste få Detta ur mig
Jag har alltid gillat ett liv som singel och har haft några kärleks relationer som jag inte brytt mig så mycket om. Men för någon dag sen när jag som vanligt tittade på Youtube på några av mina favorit ships så kom jag på mig själv med att jag faktiskt längtade till någon som bryr sig, till någon som vill hålla om mig och verkligen bry sig om hur jag mår. Jag har försökt att göma undan längtan. men jag tänker på den typ hela tiden. Jag drömmer om det jag önskar det så gärna så jag tar ett stort gosedjur och låtsas att det är någon som skulle betyda väldigt mycket för mig men jag kan inte bli av med den längtan jag har inget crush men jag önskar verkligen till att ha någon som betyder allt för mig som är värt att leva för. Jag vill bara glömma bort längtan som jag har fått och bara kunna vara så som jag var innan jag kom på mig själv. (ibland känns det till och med som om jag ska bara bryta ihop och gråta bara för det) vad är det för fel på mig?
Ibland låter du som vuxen, singel då bor man ensam ! Du tittar på Youtube o kramar nallar då är du inte gammal. Du skall ta det lugnt. Du kommer att hitta den som du kommer att tycka om, så kommer du att glömma din nalle, men nallen kommer att hänga med dig.
Det är livets mening, att tycka om någon o inte nå nu.
Det blir bra, blir det för de flesta.
God Jul o ta det lugnt.
Kärleken kommer……
Inget fel på dig…känslorna styr ett tag…
Många bryr sig om dig men du har inte träffat Dig än.. det kommer.