Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketterövrigtom-ifokus-sajten
Läst 252 ggr
Calcifer
5

Ny sajtvärd!

Hej alla på tonåringar iFokus - och andra som kanske kikar in!

Denna sajt har varit utan värd en tid, och det tycker jag är hemskt tråkigt då det är en viktig sajt för många användare på iFokus där många ämnen går att ta upp, och där de som kanske är i en besvärlig tid i sitt liv (tonåren, pust, de kan verkligen vara krångliga) kan få hjälp och råd av de som redan varit där, så att säga, vilket kan vara ovärderligt ibland. Och naturligtvis även finna människor i samma ålder som de själva att prata med!

Jag är inte tonåring längre, det var ett tag sedan, men jag är (hoppas jag) inte för gammal för att vara värd ändå, är ju "bara" lite över 30. 😁

Inte mycket kommer att förändras för att jag tagit över som värd, jag har varit Medarbetare ett tag och jag hoppas mitt ansikte inte är nytt för er allihopa utan att ni sett mig på sajten genom åren!

Sajten kommer fortsätta vara en samlingspunkt för tonåringar som söker vänner, råd, en pratstund, eller att bara få prata av sig om dagen som gått eller specifika situationer de går igenom. Som vanligt är äldre naturligtvis hemskt välkomna på sajten för att ge råd eller delta i diskussionerna, men viktigt att komma ihåg att många på sajten kan vara yngre så vi försöker hålla tonen lite efter det. Bara för att man är äldre vet man inte alltid bättre! Och även om man skulle göra det i en situation så är det viktigt att komma ihåg att i tonåren kan många göra lite felsteg, det tillhör livet och det är så vi lär oss!

Tyngre ämnen ska ha ett X som varning i rubriken, och skulle något gå lite för långt kliver jag in om jag ser det, men skulle någon reagera starkt på något går det fint att kontakta mig privat så ska jag kolla på situationen! Sajten ska vara en trygg plats där människor kan öppna upp utan att oroa sig för att bli dömda eller talade ner till bara för att de är yngre. Jag själv var verkligen heeelt ute och cyklade som tonåring ibland, det är inget fel med det. Som sagt, det är så vi lär oss ibland!

Jag hoppas ni ska fortsätta trivas på sajten, och så ska vi se om vi kan blåsa lite liv i den så den inte faller i glömska!

Tack för mig!

Mvh Calcifer

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

• Redigerat 2022-11-12 10:51 av Calcifer
Lona
0

Välkommen som Sajtvärd!
Tonåringar är en viktig sajt, tycker jag, även om jag verkligen har passerat den tiden. Jag tror att det är bra med lite äldre besökare också, åtminstone hoppas jag att det är vettiga råd och synpunkter som man kan komma med.
Kul om sajten får lite mer liv igen, den behövs! 🌸

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

MonicaLagerquist
0

Bra att någon tar tag i sajten.Tittar in lite nu ocvh då trots att min tonårstid var för väldigt länge sen.

Stolt ägare till tre La permer

Calcifer
0

#2: Du är så varmt välkommen ändå! 😊

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Draken
0

#0: Det är ett tag sedan du tog över sotyen, men jag önskar dig lycka till iaf

Det är några år sedan jag var tonåpring (sisådär en 30 år eller så) Men jag har tonåringar i huset, just nu 3 stycken. Så lite kan kan jag nog bidra med .

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis