Smala ben?
Hej, undrar bara vad ni tycker räknas som smala ben? Är det när låren inte går ihop, något speciellt mått eller vad tycker ni?
Nej man kan inte gå efter mått och så, eftersom kroppar är olika
Och är vad man själv tycker är smalt eller inte.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vad som är smalt är så individuellt.
Så många aspekter flyter in. Allt från egentligen redan klädsel (alltså hur kläderna framhäver ens proportioner) till genetik och personliga åsikter. Det är inte en fråga man kan svara på då vad som är smalt varierar från person till person.
Precis som redan sagts så skiljer det från person till person. Och det är inget som man ska behöva tänka på heller. Vissa har smalare ben än andra det spelar ingen roll.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Nu får jag en flashback. Jag blev väldigt hånad av en "kompis" är jag var 12-14 år för att jag hade så smala ben. Hon missade inget tillfälle att påpeka det. Jag ville knappt ha kjol eller klänning på grund av det-
Så döm om min förvåning när jag i 15-16 årsåldern fick höra av killar att jag hade så otroligt snygga ben. Jag blev häpen, men glad.
Nu är jag gammal, men har ofta fått kommentarer om mina ben, och min man påpekar ofta att de fortfarande är snygga.
Så snälla, ha aldrig komplex för smala ben, och det är jättepraktiskt att låren inte går ihop, många klagar på att det blir så svettigt och klibbigt när det är varmt.
Och om du är tonåring så kommer din kropp att ändra sig innan du blir vuxen, och det bästa du kan göra är att tycka om din kropp som den är. Det är viktigare att bry sig om vad man har i hjärtat och huvudet.