Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsport-och-aktiviteter
Läst 2344 ggr
[marion69]
0

EXCILED

Brukar ni kolla på Exciled på MTV? Jag tycker den e bra faktiskt.

Ibland skulle alla behöva bli EXCILED i livet Skrattande

carmas
0

Vad handlar de om, har säkert sett det?

[marion69]
0

Det handlar oftast om rikemansbarn som är bortskämda, som skickas iväg, tex till en fattig familj i Peru. Där får hon uppleva fattigdom.. det mest viktiga och grundläggande i livet.

Det slutar oftast med att dom får en helt ny syn på livet och uppskattar det dom har i sitt liv.

[marion69]
0

EXILED stavas det nog Förvånad

carmas
0

Ah det har jag sett, Ganska kul,  men tror att det mesta på MTV är fake

sasha-
0

Jag tycker det är rätt kul, men det är rätt störande att ungarnas puckade föräldrar tror att en veckas fattigdom kan väga upp 16 år då de blivit extremt bortskämda^^

[marion69]
0

#5 Nä det är sant, men dom kanske uppskattar mer värdet av pengar och sedan även se hur andra lever och sliter för brödfödan.

Många av dom ser det som en väldigt positiv erfarenhet när dom väl kommer hem.

Mads
0

Jag har sett det någon gång och suckar lika högt varje gång när dessa rikemansbarn vrålar, gråter och sliter sitt hår för att de måste hjälpa till med något..Flört  Undrar också om det inte är fake många gånger. Annars har jag helt fastnat för The Hills på Mtv…

Amor Vincit Omnia

[marion69]
0

ja tyvärr är ju mycket fejk nu för tiden också, men jag hade helst sett att det var sanning.

Jag hade själv velat åka på EXILESkrattande

[GlittriGris]
0

Jag älskar att kolla på exiled, jag skulle också vilja åka inte för jag är bortskämd eller så men dom får uppleva ett helt annat liv och jobba för mat  och leva i en helt annan värld kan man säga,.
Skulle mer se det som ett äventyr, men för dom bortskämda är det ju mer som en läxa ;)

carmas
0

För oss ''Statsbor'' är det ju nuförtiden en dröm att åka upp i bergen i peru och leva en vecka….

[marion69]
0

#10 Ja, det vore ju kanon!

Faidra
0

Jag har sett det litegrann, tycker dom där ''rikemansbarnen'' är så töntiga så att det nästan är jobbigt att titta på!

Det kanske egentligen är föräldrarnas fel att deras barn är som dom är, men nu är det ju iallafall bra att dom skickar iväg dom :P