En mördad 15 åring....
Såååå tragiskt
Mina tankar går till hennes föräldrar, släkt och vänner.

Läste om henne igår.. Det är så jäkla hemskt.
Mina tankar går också till alla i hennes omgivning.
// Liinda

Det är så fruktansvärt hemskt.
Mina tankar går till alla hennes nära och kära.
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
så hemskt, jag tycker det är läskigt vart vårt samhälle är på väg, vet inte om det är jag, men det känns som det bara händer mer och mer grejer.
mina tankar går till alla som har fått uppleva samma sak.
#3 ja jag håller med.
Det var ju inte länge sedan en 16 årig tjej blev knivhuggen i ryggen i Upplands-väsby av en jämnårig kill-kompis heller. Undrar hur det gått med henne 

Herregud vad tragiskt :(
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
:(!
så tragiskt och säger samma som #3 vart är vi på väg??
Mina tankar går till hennes nära o kära och alla andra som blivit drabbade!
Om man jamför dagens samhälle mot 20 år sedan, är det stor skillnad.
Att det blir så här tror jag beror på att nästan alla barn idag tvingas bli
vuxna alltför tidigt. Barn får inte längre vara barn…
Man skaffar barn, är hemma med dom en kort period, då dom är små. Sen
tvingas föräldrar ut i arbetslivet, och barnen lämnas på dagis. De blir fostrade
av samhället och av varandra. Föräldrar jobbar mycket, man ska åka på
massor av olika aktiviteter och ingen har tid för sina barn. Barnen får ty sej
till varandra och fostra varandra. Vad händer då om någon hamnar i
"dåligt sällskap"?
För att kunna köpa allt som hör till dagens samhälle, måste föräldrar
jobba mycket. Allt kostar ju pengar, och inte så lite pengar.
Men TID och KÄRLEK kostar nästan ingenting, och jag tror det är vad
som fattas i Dagens samhälle. Det måste ju bero på något, då sånt
här händer.
Självklart känner jag så mycket för flickans anhöriga, och jag är så
ledsen att det blir så här. Jag tycker det är hela samhällets fel.
Kanske är jag gammalmodig?
Kram till Er alla
Sisa
Herregud säger jag bara, dom är bara 4 respktive 5 år yngre än mig och mördar :S För ett kärleksbråk och avundsjuka, jag är så trött på att folk är så drastiska.

Hon har en blogg som man kan läsa.. www.thres.blogg.se, sitter och läser den emellanåt och vill bara gråta!
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.
kräver användarnamn och lösenord.

www.thresrojo.blogg.se menade jag :P
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.
Åh gu så tragiskt… är det hennes blogg?
Hon hade ju hela livet framför sig…. och vad åstadkom han och hon som planerade mordet?… ingenting..ungdomsfängelse fram till 18 och sen vanligt fängelse.

#13, ja.. det är hennes blogg.
Blir bara så ledsen när hon manar alla i sin blogg att leva livet!
och det fick aldrig hon göra.. :/

rip therese<3
Hela den här historien är så hemsk, grät när jag läste om henne, det känns så hemskt även om man inte känner henne :(
Hennes vänner har gjort en minnesblogg också;
Vilka fina texter om henne!

Ja man märker verkligen hur älskad hon var och det gör det hela mer verkligt tycker jag, så man blir ännu mer berörd :(
Usch….
2004 komentarer på sista blogg inlägget.

#21, ja o nu fick någon dom kände gå in och låsa kommentarena eftersom någon kommenterat
"hon får skylla sig själv" os.v
#22 vadå skylla sig själv? Är någon dum i huvudet som tror hans kärlek kommer vara för evigt för han slår ihjäl sin flickväns rival är det knappast hennes fel.

Jag har vetat om det länge men först igår läste jag om det. Jag läste hennes bästa kompis bilddagbok & blogg. jag har läst minnesbloggen och tårnarna bara rinner & rinner och har kollat videos som vänner har satt ihop och tårarna bara rinner & rinner. jag kan & vill inte förstå det är sinnessjukt. hon va fan 16 år och blev mördad av två jämnåriga pga svartsjuka det är bara så jävla sjukt och jag hoppas att dom som gjorde det får ett helvete livet ut
Lite länkar för er som vill se:
En video som bästa kompisen satt ihop , titta på den den berör något enormt!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Hennes bästis gamla blogg
Fan vad tragiskt det är jag kan inte sluta tänka på det
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg