När sover ni?
En tanke som bara slog mig var vilken tid brukar ni lägga er. Blir det så att ni sitter uppe länge även på skoltid eller lägger ni er då tidigare än på helgerna?
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Jag går och lägger mig vid typ 22-23 på vardagar, och mellan 23 och 03 på helgerna och loven :)
Värd på Choklad iFokus

22-23 nästan varje dag.
Jag är ingen nattmänniska och ganska tråkig att ha med på fester. Vid 00 tiden brukar jag ha grova problem med att hålla mig vaken.
Nu är jag ju ingen tonåring men jag gillar sitta uppe länge på kvällarna om jag kan…
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Ja mina barn tycker nog att jag är ganska tråkig eftersom jag på en vanlig vardag lägger mig runt 21-22 i sängen och tittar på tv, men det slutar ju med att jag snarkar och glömmer stänga av tv:n.
Men barnen däremot lägger sig runt 0200, fastän jag talar om för dom att gå lägga sig tidigt, för jag väcker dom tidigt.. och ofta har vi film-frukost vid 9.
Jag väcker dom med en frukost dom inte kan motstå och så tittar vi på film tillsammans i sofforna.
Dom brukar oftast somna om en stund till i soffan, men vill dom gå på stan och shoppa så får dom gå upp tidigt och göra iordning sig. (det tar minst 1,30 min för min ena dotter att sminka sig och fixa håret)
Jag vill helst att vi går iväg så att jag har tid att laga lunch tills vi är tillbaka och det brukar vara runt 1400.
Om dom är sena, och vill gå på stan, så får dom äta på stan, så får JAG sova en stund extra istället 
Min son kan sitta uppe länge. Igår var han uppe vid halv fem när jag steg upp. Men sen sov han när jag kom hem vid 4.
Jag själv kommer gärna i sängen mellan 22.00-22.30 på vardagar. Det blir inte så många timmar som jag skulle behöva egentligen.
På helger är jag gärna uppe lite senare med pojkvännen. 
Men fyyy för fredagskvällar!! Då kan jag somna redan vid 22. Jag är så jädrans supertrött efter veckan. Är ni likadana??
När jag har skola mellan 22.00 - 01.00.
När jag har lov? Hmm… 02.00 tidigast! x) Jag vänder alltid dygnet totalt på sommaren.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Jag lägger mig mellan 00.00 och 01.00 på vardagar :P och på helger kanske vid 03.00. Man kan säga att jag är en natt människa, som mina hasmtrar ^^
Jag går och lägger mg runt 23-00 varje dag, ibland kan det bli senare och ibland tidigare :)
Runt 22 natttar jag mig;-)
fast iofs har jag sovmorgon varenda dag 

Nattuggla… nu på sommarlovet lägger jag mig ca 2-4 på morgonen, vaknar ca 9…på morgonen

sedan jag flyttade hemifrån för typ 1 år sedan har jag gått från nattmänniska till total pensionär. somnar på soffan genom halva filmerna och serierna ungefär runt 21.30. sedan får min sambo peta på mig när filmen är slut och jag får släpa mig isäng. sedan är jag uppe ur sängen runt 0800 helt plötsligt trots att jag alltid varit en såndär som sover till 12. det värsta av allt är att jag helt plötsligt börjat kläcka ur mig kommentarer som "det är så skönt att gå upp tidigt för då har man så mycket mer tid att göra det osm ska göras." känner mig som en ärkenerd 
#12 hihi, jag tycker jag känner igen mig lite.
Jag älskar natten, det är lugnt och tyst så jag gillar att sitta uppe ganska länge :) Har ju ingen skola att passa dagen därpå heller eftersom jag pluggar hemma :)
Runt 23 på vardagarna och runt 2-3 på helgerna ;) Nattuggla
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
23 00 på vardagarna och lika på hhelgerna:)
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
Går och lägger mig hyffsat tidigt på vardagarna, då jag brukar gå upp kl 06:00 varje morgon :) Men brukar inte somna förräns 22:30 - 23:00.. Hade kunnat vara upp hela natten om det hade varit så, men om jag ska orka stiga upp 06:00, ska man väll inte utmana ödet ;p Tycker det är lättare att gå upp tidigt en sent ? Någon som är likadan som mig? :) På helgerna är det lite senare, fast ibland händer det att jag sover hela förmiddagen om jag har varit uppe för länge ;P
kan ju komplitera mitt svar…22 vid jobb dagen efter annars kan jag vara uppe till 00:00 men är absolut ingen nattmänniska..desto piggare på morgonen..
Jag har haft en period då jag (skoltid) gick och lade mig 21.00 och gick upp till skolan 6.00 varje dag. Trots att jag då var minst 1h tidig till skolan, så var det en rutin som passade mig väldigt bra! När jag sedan blev väldigt skoltrött, började jag försöka släppa alla rutiner. Så efter det har jag gått och lagt mig senare, 23-00 ungefär, och gått upp så sent som möjligt.
Nu när det är sommarlov går jag och lägger mig när jag känner för det. 23 någon dag, 2.30 nån dag har det blivit. Jag har märkt att jag börjat sova längre på morgonen, efter att jag började sova i mitt eget rum (har sovit i min systers rum tidigare) och då i en annan säng. Vaknar runt 10-11. Tidigare vaknade jag oftast vid 8, aldrig senare än 9.
Kanske jag ska tillägga att min familj är riktiga sjusovare
Kan gå upp vid 11 och ändå vara först upp, bara ena hunden som bryr sig över att jag kommer upp ens. 
#4 Själv hade jag blivit galen om nån väckt mig. Inte för att jag vill sova vidare, utan för att människan vill att jag ska gå upp efter vilken tid den personen vaknar..! Även om jag förstår att det inte är lämpligt att sova till 16 varje dag, men att väcka tidigt? Nääe…

Mvh Stephanie 

Lägger mig vid 23….23.30 vardagar. Lite senare på helgerna.
Börjar jag 7 på en helg försöker jag krama kudden senast midnatt…. 
Inatt har jag inte sovit något alls, fy mig. Har inte sovit på över 19 timmar och är inte ens trött. Ska nog gå och lägga mig runt sex och sova i fyra timmar eller nått sånt max.
Värd på Choklad iFokus
Ebba-A. Min son satt uppe nu och har heller inte sovit inatt.
Fattar inte hur ni orkar. 
#22 Blir man tillräckligt trött, blir man tillslut pigg av det.
Man blir övertrött helt enkelt…

Mvh Stephanie 

#22 Haha, det är jättelätt. Bara man hittar några roliga personer som underhåller en. Vi var ett helt gäng från ett forum som körde sanning och konsekvens på msn till klockan var halv tre, tre då gick alla förutom jag och en finska. Sen chattade vi i några timmar också.
Värd på Choklad iFokus
På vardagar när det är skola går jag och lägger mig mellan 22 och 00. Är jag trött och ska ha prov dagen efter eller liknande lägger jag mig 22, är jag pigg och har inget viktigt i skolan kan jag sitta uppe till midnatt.
På lov när jag inte har någon tid att passa dagen efter blir det allt mellan midnatt och fram till 3.00. Tittar på TV någon timma innan jag släcker och somnar också.
Inatt somnade jag inte förrän 6…
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
förut gick jag upp 6 till skolan men mot slutet gick jasg upp 10 min innan busssen gick då han jag dricka juice klä på mej borsta tänderna springa till bussen.
På helger lkan det bli runt 3-6 mpå morgonen:P

mellan 00.00->01.00
sen på helgerna kan jag vara uppe hur länge so helst :)
Brukar gå och lägga mig kl 22 (skoldag). Men sen ligger jag och läser till 23.45 ungefär. Brukar somna vid 12 halv 1. Går upp klockan 07.20 varje skoldag förutom tisdagar, sovmorgon ;D
På helgerna blir det ungefär 02.00. Och går upp kl 11-12.30. (A)
Gillar att sova ;)
Fast jag brukar oftast bli väckt kl 4-7 av min galna kanin som vill komma ut. Eller så blir jag väckt av mina småsyskon kl 8 på helgerna! Då slänger jag ut dem från mitt rum och låser dörren ;)
Emma