Godmorgon söndag 5/7
Nu är power meet slut och hela staden är skräpig. Bakfulla raggare planerar hemfärden till senare idag när dom mår bättre. Det har varit kul att se alla fina bilar!
Solen skiner och jag har varit ute med vovven.
Vad gör du idag?
Det lär bli en hel del rattfylla känns det som? 

Mvh Stephanie 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja, jag tror det!
Jag filmade lite på power meet i fredags. När jag kollade lite extra på filmen så ser jag en konstig flygande, glödande prick, cirka 8 sekunder in i filmen.
Vad sjutton är det? En flygande orb kanske??
Hah, bra fråga! Kan det inte vara något ljus som speglar sig i glaset på kameran?

Mvh Stephanie 

jag har ingen aning! Den ser ut att glöda lite på nåt sätt, flyger lite oregelbundet upp och ner.
Jag satte in filmen på spökbilder, så kanske jag får lite råd och hjälp.
En laserpekare tror jag. Såg då ut som det :)
Gomorron eller gokväll, eller godnatt eller nått sånt. Jag vet faktiskt inte.
Idag har jag inte gjort så mycket. Varit nere hos några vänner till familjen och dekorerat tårtor, sen suttit och lyssnat på musik. Håller på att bli sjuk känns det som:
- Har ingen tidsuppfattning alls
- Fryser så jag skakar även om det är ~25 grader
- Trött, trött, trött dygnet runt
- Minns inte vad som hände för några sekunder sen
- Tänker inte alls, bara gör saker utan en tanke innan
- Illamående/huvudvärk
- Kan gå ett dygn utan att jag äter, och när jag väl gör det är det inte för att jag är hungrug utan för att jag måste.
Och så den förbannade ångesten och de ständigt bråkande föräldrarna på det.
Nu ska jag försöka sova för andra gången inatt, lyckas förhopnigsvis bättre nu.
Får se hur jag mår imorgon, hoppas på bättre då. :)
Värd på Choklad iFokus
#6 gumman, det låter inte som att du mår bra alls! Dom symtom du har borde du gå till läkaren med.
Är det så att du har ätstörningar? Får du något stöd med allt jobbigt?
Det är ju så viktigt för kroppen att få mat, energi, för att alla organ ska fungera som dom ska. Det låter även som om du kan ha vätskebrist, för då brukar man frysa även om det är varmt.
Om du vill ha någon att prata med, så kontakta oss! Vi kan iallafall ställa upp som ett lyssnande öra och hjälpa dig att hitta några bra kontakter, ifall det är vad du skulle vilja.
Jag ska försöka hitta länken till adresserna.
kram
#7 Jag vill inte bekymmra mina föräldrar ännu mer just nu. Och så fort jag säger att jag inte mår något bra tror dom att det är pga skilsmässan, men ärligt talat bryr jag mig inte ett skit om dom bor ihop eller inte. Till och med nu. när jag är sjuk och har ont i huvudet, magen och halsen + antagligen feber tror dom det beror på skilsmässan.
Jag har ingen ätstörning, har aldrig haft. Dricker regelbundet. Idag har jag till och med fått i mig en liten skål müsli och fil och ett glas juice, mest för att få i mig lite näring.
Värd på Choklad iFokus