God morgon Torsdag 9 JULI
Regnet bara öser ner och jag måste snart ut med hunden.
Jag har gjort om kategorierna lite, för att dom ska synas bättre, men jag får inte riktigt till det. Någon som har förslag?
Annars händer det inte så mycket hos mig idag.
Vad gör ni idag?
God morgon! Har nyss ätit fruskost och innan dess var ja på långis me hunden. De duggar lite ute så de var rätt mysigt
Ska inte göra speciellt mkt idag, ta det lugnt inför imorn då ja ska åka iväg till sommarjobbet igen.
Ha en fortsatt trevlig dag!
Morrn morrn!
Har nyss vaknat. Hund och kanin höll mig vakna i natt. Dumma djur. ;D
Vet inte riktigt hur vädret är, har inte kollat det än. Ska så småningom ut med hunden, och troligtvis blir det träning. Vet dock inte vad vi ska ta idag. :)
Får se hur dagen blir för övrigt. Troligtvis ganska lugnt, men jag får åtminstone mänskligt sovsällskap i natt. :D
Guu vilken tråkig dag när det öser ner! Jag är jättetrött idag, vet inte varför. Hoppas morgondagen kommer med lite sol…
Jag får väl ta ett bubbelbad och bara koppla av idag. Det verkar vara lite seg aktivitet här idag.
Just nu tittar jag på svt2 om smarta djur. Intressant 
Gomorron! (Jag säger gomorron dygnet runt ;))
Igår hände inte så mycket, var hemma, ute och åt glass med syskonen. Sen satt jag ute på en sten i skogen och tänkte i två timmar igårkväll.
Gick upp vid tio imorse, skulle till Östermalma och äta med syskonen, farmor och farfar, mina kusiner, och min farbror och hans sambo vid tolv. Det var väll ganska trevligt, fast jag åt inte så mycket. Lite kyckling, sallad, majs och rhode islanddressing. Men det var gott :)
Sen har jag varit hemma, inte gjort så mycket på dagen. Mådde ganska illa och var inte alls hungrig, så när jag inte åt något till middag började mina föräldrar förstå att allt inte var rätt. Det plus att jag var ute helt själv i två timmar igår. Dom tror jag är deprimerad pga skilsmässan. Och försöker pressa mig att prata. Fast jag inte vill, jag vill verkligen inte prata med dom. Jag kan inte prata med dom, för jag vet inte varför jag mår som jag gör.
Nu håller de på och gullar med mig som om jag vore allvarligt sjuk. Det får mig inte att må ett dugg bättre, tvärt om. Jag fattar varför de gör det.
Nä, nu ska jag titta efter en marsvinsbebis. Ska förhoppningsvis skaffa sällskap till min gubbe här hemma :)
Värd på Choklad iFokus