Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsport-och-aktiviteter
Läst 3445 ggr
snurro89
0

Vad gör ni?

Vad gör alla just nu?

[marion69]
0

Jag vaknade sent idag, bara en liten stund sedan. Kollar mejl, här och lite allt möjligt. Ska sätta på lite kaffe nu.

Kanin-Fiia
0

Jag läser det här inlägget och kollar min mejlbox! :)

Stephanie
0

Jag sitter och funderar och önskar att alla kunde bo vid datorn precis som jag, så att jag kan få svar på pm lite snabbare Oskyldig

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[marion69]
0

Latar mig framför datorn. Har spelat alfapet (beroende)

Stephanie
0

#4 Var spelar du någonstans? Glad

Pleasant
0

Jag har precist blekt och färgat mitt hår, är supernöjd! och lyssnar på musik :>

Medarbetare på Filosofi.ifokus & Tonåringar.ifokus

Min blogg: Miijauh

[marion69]
0
[marion69]
0

Jag har färgat håret imorse. Det blev "warm chocolate" Skrattande

Michiis
0

Jag lyssnar på musik och sitter vid datan som vanligt ^^

// Michis

Stephanie
0

Nu har jag också spelat en omgång alfapet! Skrattande

Tussebus
0

Har tråkigt och surfar runt på iFokus medan jag väntar på att det ska komma en tallrik med mat nånstans ifrån. Är hungrig men orkar inte laga mat Obestämd

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

soetisen
0

Jag sitter och lyssnar på musik och surfar runt lite bara :)

- Medarbetare på studier.ifokus

[marion69]
0

#10 gick det bra? vann du?

Stephanie
0

Verkligen inte Tungan ute Första gången jag spelade ju! Han jag spelade med fick förklara hur man gör Skrattande

Callisto
0

#4#5 Kan starkt rekomendera analfapet om ni kan slita er från datorn för att umgås med någon irl =P

Just nu surfar jag mest på iFokus och funderar på att spela lite alfapet =)

Rubiinen
0

Har precis sett på Minnesprogrammet för Michael Jackson. Det blev många tårar Gråter

MP160
0

sa nyss godnatt till dom jag chattade med på msn eftersom normala människor tydligen går å lägger sig vid den här tiden… sitter och lyssnar på musik och ser lite på tv, åsså surfar runt lite.

Ebba-A
0

Ska titta på film nu. Höll nyss på att svimma när jag skulle hämta filmen också.

Värd på Choklad iFokus

Stephanie
0

Tror faktiskt att jag ska ta och sova nu Glad Ska upp 9 imorgon och jobba. Hoppas bara att vädret blir bättre imorgon… Vet inte om jag vill stå utomhus om det åskar Obestämd

emms
0

Ingenting :O kollar bara på ninen som är ute och skuttar. Fast nu är hon under min säng ;D

Emma

Stephanie
0

Nu sitter jag vid datorn igen (äntligen Tungan ute vad jag saknar den så fort jag är borta!) efter att ha varit hos en vän. Regnar som bara den här till och från… Åskade tydligen i natt, så syrran kom och väckte mig vid fyra och bad mig sova i sängen bredvid hennes Skrattande

MP160
0

Nu sitter jag med kisseungen vi fick hem för några dagar sen i knät, han har börjat klättra i gardinerna så nu får jag leka bebisvakt en stund… Otroligt vild liten kille xD

snurro89
0

Absolut, ingenting har typ inte gjort någonting på hela veckan (svarar på mitt egna inlägg = har tråkigtt!)

Ebba-A
0

Jag ligger här och lyssnar på musik. Och så ligger min kärlek (marsvinet) och halvsover ihopkrypen intryckt mot min hals. :)

Värd på Choklad iFokus

emma071
0

jag fårsöker sova med en snarkande hund tätt intill mejj x)

Stå på dig,annars gör någon annan det

www.nouw.se/fuckingfuckface

Stephanie
0

#25 Snarkande hundar är alltid bra Flört

emma071
0

#26 jaa,jag märker det xD

Stephanie
0

#27 Ännu bättre när dom ligger och sparkar en i ryggen för att man ligger för nära Obestämd

emma071
0

#28 hahaha…Schh Så hon inte höör!

haha xP

Ebba-A
0

Lyssnar fortfarande på musik och har nyss startat en tråd här :)

Värd på Choklad iFokus