Jag vaknade sent idag, bara en liten stund sedan. Kollar mejl, här och lite allt möjligt. Ska sätta på lite kaffe nu.
Jag läser det här inlägget och kollar min mejlbox! :)
Jag sitter och funderar och önskar att alla kunde bo vid datorn precis som jag, så att jag kan få svar på pm lite snabbare 

Mvh Stephanie 

Latar mig framför datorn. Har spelat alfapet (beroende)
#4 Var spelar du någonstans? 

Mvh Stephanie 

Jag har precist blekt och färgat mitt hår, är supernöjd! och lyssnar på musik :>
Jag har färgat håret imorse. Det blev "warm chocolate" 
Jag lyssnar på musik och sitter vid datan som vanligt ^^
// Michis
Nu har jag också spelat en omgång alfapet! 

Mvh Stephanie 

Har tråkigt och surfar runt på iFokus medan jag väntar på att det ska komma en tallrik med mat nånstans ifrån. Är hungrig men orkar inte laga mat 
// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Jag sitter och lyssnar på musik och surfar runt lite bara :)
- Medarbetare på studier.ifokus
#10 gick det bra? vann du?
Verkligen inte
Första gången jag spelade ju! Han jag spelade med fick förklara hur man gör 

Mvh Stephanie 

Har precis sett på Minnesprogrammet för Michael Jackson. Det blev många tårar 
sa nyss godnatt till dom jag chattade med på msn eftersom normala människor tydligen går å lägger sig vid den här tiden… sitter och lyssnar på musik och ser lite på tv, åsså surfar runt lite.
Ska titta på film nu. Höll nyss på att svimma när jag skulle hämta filmen också.
Värd på Choklad iFokus
Tror faktiskt att jag ska ta och sova nu
Ska upp 9 imorgon och jobba. Hoppas bara att vädret blir bättre imorgon… Vet inte om jag vill stå utomhus om det åskar 

Mvh Stephanie 

Ingenting :O kollar bara på ninen som är ute och skuttar. Fast nu är hon under min säng ;D
Emma
Nu sitter jag vid datorn igen (äntligen
vad jag saknar den så fort jag är borta!) efter att ha varit hos en vän. Regnar som bara den här till och från… Åskade tydligen i natt, så syrran kom och väckte mig vid fyra och bad mig sova i sängen bredvid hennes 

Mvh Stephanie 

Nu sitter jag med kisseungen vi fick hem för några dagar sen i knät, han har börjat klättra i gardinerna så nu får jag leka bebisvakt en stund… Otroligt vild liten kille xD
Absolut, ingenting har typ inte gjort någonting på hela veckan (svarar på mitt egna inlägg = har tråkigtt!)
Jag ligger här och lyssnar på musik. Och så ligger min kärlek (marsvinet) och halvsover ihopkrypen intryckt mot min hals. :)
Värd på Choklad iFokus
jag fårsöker sova med en snarkande hund tätt intill mejj x)
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
#25 Snarkande hundar är alltid bra 

Mvh Stephanie 

#26 jaa,jag märker det xD
#27 Ännu bättre när dom ligger och sparkar en i ryggen för att man ligger för nära 

Mvh Stephanie 

#28 hahaha…Schh Så hon inte höör!
haha xP
Lyssnar fortfarande på musik och har nyss startat en tråd här :)
Värd på Choklad iFokus