Nu slutar jag
Ja, nu slutar jag.
Har fått en hel del klagomål på mitt beteende men när ni inte vet varför finns det ingen sak att klaga på.
Men jag ska berätta varför: min pappa har fått en tia, alltså en propp i hjärnan. Jag sitter här helt hjälplös. Efter två stycken hjärtinfarkter och nu detta.
Jag kommer sluta som Medarbetare och även sluta helt att besöka iFokus nu när det var en tjej som sa att jag inte var lämplig längre.
Hejdå
& tack till Marion för att fick vara Medarbetare här även om jag inte har varit så bra på det!
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Men jag kunde ju inte veta det. Väldigt ledsen att din pappa drabbats av en propp i hjärnan.
Men jag tycker samtidigt att hur mycket olycka man än drabbats av själv så behöver man inte fräsa åt sina vänner på ett forum.
Än en gång så beklagar jag. Du behöver inte sluta som medhjälpare, men du kanske kan ta en paus, tills du känner att du orkar igen.
Hemskt ledsen att jag gjorde dig upprörd. Förlåt.
xo xo miss M ?

Sålänge ingen vet vad som har hänt borde dom inte anklaga mig för något.
Det är inte bara du.
Nej jag kommer inte ta en paus utan jag slutar!
Ifokus har gjort mig tillräckligt, inte på ett bra sätt.
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

Tack så mycket, det värmer så mycket när du säger så!
Men jag har bestämt mig! Vill inte vara kvar här om det bara gör så man mår dåligt.
Kram

Synd att du ger upp bara för att du fått lite klagomål.
Till de som inte vet vad TIA är så finns det info här.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Måste få tillägga att man kan ju inte alltid tänka på att nån är en tonåring och kanske mår dåligt och då ska hon få bete sig hursomhelst, det är ju klart att man reagerar då hon flera ggr fräst åt ifokusmedlemmar utan anledning.
Men nu vet vi ju att du mår dåligt.. och då kan vi ha överseende! Snälla stanna. Du är guld värd.
xo xo miss M ?

#5, Jag ser inte att jag ger upp bara för "lite klagomål". Det är inte bara klagomålen jag ger upp för utan även att pappa bara har fått "lite propp i hjärnan".
#6, Jag har börjat må dåligt och betett mig illa efter att pappa fick sin andra hjärtinfarkt i början på Juni, det vet jag. Jag har "fräst" ett antal gånger för att skydda mig själv och visa att jag verkligen KAN och att jag försöker! & allt jag bad om var en chans.
Du har absolut INTE varit en dålig Medarbetare!
Tråkigt om du slutar för att någon sagt det, för jag tycker du varit jättebra
Men jag förstår ifall du gör det för din pappas skull och för att du mår dåligt.
STOR KRAM från mig.

Tackar Marion, det är verkligen snällt & det har varit superkul att vara Medarbetare!
All lycka till med dig, dina tonåringar och såklart sajten! Du och alla Medarbetare kommer klara detta det vet jag!
Kram!
Vad tråkigt att du ska sluta! :( Jag tycker absolut inte du ska känna att du har förstört eller så, jag tycker du har varit mkt trevlig här!
Hoppas det går bra med din pappa nu! *kram till er*

#10, jag tycker också det ska bli väldigt tråkigt. :(
Men vill inte bara ändra mig sådär.
Pappa mår bara sämre och sämre, min farfar dog av hjärtinfarkt när han var 45 år och pappa är 45 år nu och har haft 2 stycken. Förhoppningsvis är han stark. Men jag kan se om jag kanske tittar in och säger hur det går någon gång.
Kram!
#11 Tråkigt att du slutar, men jag önskar dig allt gott och jag hoppas att din pappa mår bättre och bättre! ((((((KRAM))))) Hoppas du kommer in ofta iallafall 
Nu när Kisemisen slutat, så vill jag också presentera Stephanie-D som ny Medarbetare. VÄLKOMMEN!

#12, jag kommer inte komma tillbaka här på iFokus. bara kanske en gång. sen raderar jag mitt konto.
Välkommen stephanie-d!
nu ska jag fortsätta rensa mina blogginlägg m.m sen sticker jag!
Ha en skön sommar allesammans!