Ledsen inte arg...
Usch, är ganska ledsen just nu :(
Mamma och halva min familj ska flytta tvärs över landet om mindre än två veckor. Kommer bara träffa dem varannan helg :/ Och är såklart ledsen just nu och ganska känslig och så. Men mamma och dem tror att jag är arg :S Det är jättejobbigt för dem bara skäller och tjatar hela tiden. Det känns som om dem kommer att tycka att det är skönt att slippa mig och det är inte någon vidare motivation.
Vet inte vad jag ska göra :'(
Emma
men gud så hemskt att du känner så! ( Det känns som om dem kommer tycka att det är skönt att slippa mig)
jag tror de tjatar och skäller för att de har dåligt samvete att de ska flytta så långt ifrån det, och vet inte hur de ska ta det. och är rädda för hur du tar det och känner. har du sagt att du är ledsen och inte arg?
om du gjort det och de förstår ändå inte, skriv ett brev, låter kanske lite töntigt, men ibland så öppnar brev ögonen bättre. och folk förstår och ser allt klarare, samt att ett brev är väldig personligt.
*kram*
#1 Saken är det om jag börjar tänka på det och ska prata så börjar jag bara gråta (A) Och så fortsätter dem att tro att jag är arg :P
Emma
#2 men det är ju självklart att du ska få gråta, och det ska de respektera utan att lägga mer tyngd på dig! att gråta är ett naturligt sätt att visa känslor!