Michael jacksons liv, Dokumentär.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En dokumentär, Om michael jacksons liv. Finns fler, delar klicka på videon när du sett klart på den om du vill så hittar du dem.
tack :-o) Den var bra!
#1 Ja men synd om michael :(

Tack för tipset! Ska kolla på den nu :)
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus
#3 Nä han pressar michael sjukt mycket gillade inte han heller! men ganska bra dokumentär.
#4 vad kul. 

#5 - Aaa, jag har fått se lite "backstage" klipp från den dokumentären då han (intervjuaren) verkligen försöker pressa Michael så hårt att Michael säger till att han inte längre vill bli filmad. Det som jag är lite imponerad över är att Michael kan vara så lugn. Om någon hade tjatat så mycket ang. pedofilrykterna (som intervjuaren gör) så hade jag efter ett tag blivit riktigt förbannad! Vad jag har hört efteråt (kan vara ett falskt rykte) så ångrar Michael att han gjorde dokumentären eftersom han tyckte att den inte visade den riktiga Michael, utan att dokumentären var för mycket vinklad.
#7 men jag gillade ändå dokumentären, jag ser Michael som en god människa. Och dendär som interjuvar är ändå dum.
JAG, personligen tror att Michael inte haft en bra uppväxt, men det vet ju nästan alla att han inte haft.. Men jag tycker om honom ,för att han är äkta. Alla har vi väl klättrat i träd, men han fick ingen barndom…
Jag kan förstå honom. Ingen vet vi sanningen heller, men personligen tror jag inte att han är pedofil, utan jag tror bara att han gillade umgås med barn för att han själv inte hade någon barndom.
Men vad spelar det för roll, ingen vet ju sanningen, men det vi vet är att han var världen mycken bra musik!
Och det tycker jag är något värt att hålla fast vid.
kram
#9 Han fick aldrig leka som "alla" andra barnen, Han fick bara träna och träna på sin musik, han vill ofta gå och leka men det fick han aldrig, Om han gjorde något fel som hans pappa inte gillade slog han honom med sitt skärp , eller andra föremål han fick tag i. Han fick ofta höra av sin pappa att han hade en tjock näsa och finnig och ful hy (Detta kan ju vara en anledning till att han operera sig) Han fick inte kalla sin pappa "pappa" utan var tvungen att kalla sin pappa vid hans riktiga namn. Jag tror personligen fler än du tycker han har haft en dålig uppväxt annars e de lite konstigt