På en öde ö
Om du blev fast på en öde ö, vad skulle du helst av allt vilja ta med dig? Du får bara välja två saker.

mat och min hund sen är jag räddad.. min hund är allt för mej.. Vet inte vad jag skulle göra utan henne
Jag skulle nog också ta med min hund och min mobil, så nån kan komma hämta oss efter en vecka. Hunden får jaga mat åt mig haha
vad har du för hund? Jag har en jackrussell/tax/drever. (ser ut som en drever)

en mellanpudel:)

En stor lyxbåt ;)
- Medarbetare på studier.ifokus

Min hund och min mobil (så att jag bara kan ringa efter hjälp när jag vill åka hem) :P
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus
Min hund och mobil så jag kan ringa efter hjälp :P
Vatten & Min mobil.
Vatten och datan.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Det är rätt festligt att alla tycks tro att det skall finnas mobiltelefonmottagning på en öde ö. 
Tändstickor och stor kniv.

En båt och någon som kan köra båten 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
min hund definitivt. :) sen mobilen/datorn :) om det nu finns ngn mottagning som #11 nämnde ;)
Hunden och datan :)
#11 HAHA eller hur!! :D
Jag har fått världens bästa svar på denna fråga "jag skulle aldrig planera att åka till en öde ö" men personligen skulle jag nog ta med mig en båt och matsäck.
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
men LoL hon mena !OFC! om du blev skepsbruten på en öde ö -.-
En fulltankad helikopter och en som kan flyga den ;D
Emma

Trist läge att hamna där!
Hade tagit med mig min man och vass kniv. Med kniven kunde min man fixa det mesta 
Ha det gott!
Assarina
#19 Måste nog säga det samma! ;)
Förutsatt att det finns dricksvatten och mat (typ frukt/bär) på ön, så skulle jag ta med mig hunden och en gigantisk bok så att jag har något att läsa. :)
Min kompis och en kniv!
Med kniven kan man fixa fällor, tälja stickor som gör det lättare att göra upp eld, jaga (om än svårt), stycka djur, försvara sig, skära upp frukt mm.
Har en kompis som jag tror vore bra att ha med, två är alltid bättre!
Fanns det inte drickbart vatten skulle jag byta ut kniven mot vattenrenare