Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthusdjur
Läst 2093 ggr
Alexandra-S
0

Min dagbok

Jag är inte säker, men jag tror jag har kvar min dagbok från typ vintras. Skulle kunna lägga ut den här, om jag hittar den. Det är mkt hårda ord, och jag var ganska depp då, så det står nästan bara att jag vill dö och en massa, och vad folk har gjort mot mig mm. Är det nån idè att läga ut den, för att vuxna och tonåringar kan få en blick av hur dåligt man mår i dagens samhälle?
Min mamma är 33, och när hon var i min ålder, var det inte alls så här mkt mobbing mm.

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

emelie92
0

Tycker att du kan lägga ut den, men bara om du är 100% säker, så att du inte ångrar dig.

emma071
0

Ja visst Får du gärna lägga ut den :)

Bara du inte tycker att det är för personligt :)

Stå på dig,annars gör någon annan det

www.nouw.se/fuckingfuckface

[marion69]
0

Du får själv känna efter ifall du vill ge så mycket av dig själv, men samtidigt så tror jag nog att det finns många som uppskattar din ärlighet och att någon kanske kan bli hjälpt av det du känner och har gått igenom.

Du kan väl säga till mig ifall du vill lägga ut, så kan vi ju ordna antingen genom en blogg+länk eller på nåt annat sätt, för det kan ju bli lite för långt för ett inlägg bara. Blogg vore ju bäst.

KRAM!

Alexandra-S
0

Nu har jag börjat med en blogg där jag lägger in dom flesta dagarna jag har skrivit. Sen när jag har lagt in dom, kommer jag lägga in ett inlägg med hur jag mår idag, hur jag kom frma till en lösning, och hur jag dag för dag började må bättre.

Alexandra-S
0

BTWminverklighet.devote.se

[marion69]
0

Lägg gärna in eran länk på EN TONÅRINGS BLOGG som står högst uppe till vänster, så kan vi ha det samlat där Glad

Den står alltid högst upp.

Lill-sass
0

jag tycker absolut att du ska lägg upp den om du tror att du kommer känna dig bättre. Jag tror också att vi andra kan ge dig mer stöd när vi bättre vet hur du kände dig.

Men jag tycker att du ska göra det du känner för.