Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsport-och-aktiviteter
Läst 3276 ggr
[marion69]
0

Vad har gjort dig glad idag?

En positiv tråd Glad

Vad har gjort dig glad idag?

snurro89
0

Tja inget speciellt, Ska iallafall på minigolf idag & Eva ska äta middag här, Så de har väll gjort mig gladTungan ute

[IsabelleA]
0

Mina hembakade blåbärsmuffins! :)

[marion69]
0

Jag har städat, tvättat, sytt nya gardiner och fixat saker som jag annars inte orkat. Så nu när det är klart, så är jag glad och kan slappa lite :o)

nagini
0

mina råttor :) blir alltid glad av att se dom springa omkring på golvet :)

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

menhir
0

Snart har jag semester! Bara tanken på det får mig glad! :-D

Är nog i ärlighetens namn inte så effektiv på jobbet idag (men jag kan glädja mig åt att arbetet är ganska fritt, det jag inte gör nu gör jag senare eller på fritiden).

Ebba-A
0

Att jag ska till gröna lund imorgon och kanske på söndag :D Och om jag åker på söndag ska jag se Lady Gaga live, träffa Sonia (nonisaga här på ifokus) och träffa några från ett annat forum :)

Värd på Choklad iFokus

emms
0

Hmm, att pappa har byggt på min kaninbur :D. Och att jag körde Isacs kross lite ;D

Emma

Stephanie-D
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lilla hund Hilda har gjort mig glad idag :)

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

KexChoklad
0

absolut ingenting.. är jävligt sur

// Elin

www.Duettvagenskaniner.webs.com

Medlem i Wienerteddy klubben!

nagini
0

ingenting här heller -.-

Callisto
0

Kom hem från seglingssemester idag. Skönt att få en riktig dusch

menhir
0

Sista dagen före semestern! Ikväll är en av årets trevligaste kvällar. Skrattande

nagini
0

ska träffa min gamla barndomskompis idag :D

vi var bästisar i 1an - 5an, tappade kontakten när jag bytte skola..

det har nu gått 4 år, å ska äntligen få träffa honom igen! :D

MP160
0

fick i katten sin avmaskningstablett med hjälp av vetten, det var dagens höjdpunkt. Här ligger ribban högt.

emms
0

Att jag äntligen är klar med kaninburen ;) Och sen ska jag nog ut och det blir kul :D

Emma

Kaninisen
0

Regnet! Älskar regn! ^^
Då behöver man inte känna någon press på att göra något, utan man kan bara sitta i soffan hela dagen lång!

[marion69]
0

Jag ska ha taco-middag för några vänner ikväll och sen ska vi gå ut på karaoke-kväll Glad

KexChoklad
0

#17 vi ska med äta tacos idag :) Med min syrra min mamma och syrrans pojkvän .. Dock så känns det inte kul för jag blir alltid så utanför när dom e här , dom hälsar inte ens på mig… skyller bara på mig

// Elin

emms
0

Att jag ska på kräftskiva med mina kompisar snart ;D Det kommer bli sjukt kul ;)

Emma

sasha-
0

Att jag hittade så mycket i stan idag:-) 2 par jeans, en väska och en jacka.

nagini
0

PRIDE! det har gjort hela min dag :D

Callisto
0

Min lilla pluttråtta! Hon lyckas alltid korva sig ur sin sele, det ser väldigt fånigt ut.

sasha-
0

Solen, jag hann få lite färg iaf:)

Ebba-A
0

Min (enda) kompis som bor en bit härifrån kom hit idag. Och nu sitter hon brevid mig och halvsover :D

Värd på Choklad iFokus

KexChoklad
0

Jag är faktist glad idag ^^. För jag ska äntligen få en ny mp3 :) hihi

// Elin

MP160
0

Har städat, äntligen! Typ första gången jag bäddar min egen säng sen jag var .. 14 tror jag? Haha… Skäms

Hoppas på att få träffa killen idag också, men får se om han kan ta sig in till stan eller inte.

Åsså äre sådär lagom blå himmel än så länge, så jag är mest allmänt hoppigt glad nu! Hoppas det håller i sig bara, det behövs.

beeellaah
0

jag har tillbringat dagen med min nya kattunge. och varit på stranden, just nu är jag på födelsedagsfest hoss min bästa kompis, vi firar henne och 12 års vänskap :D(L)