En mystisk BH
Jag ville berätta om en rolig händelse förra året, när jag var på HM och shoppade med mina tjejer.
Eller det var rättare sagt dom som shoppade, jag bara hängde med. Men jag gick till en sån där snurr-grej med en massa bh:ar på som jag började titta och pilla på.
Jag hittade en fin bh som jag bestämde mig för att köpa. Jag väntade tills tjejerna var klara och sen gick vi till kassan för att betala.
Dom betalade sitt och jag mitt. Sedan gick vi ut genom dörrarna och över gatan till ett annat köpcentrum.
Där gick vi in på Body Shop.
Jag stod och tittade på lite grejer nere vid golvet i en korg när jag såg att det låg en svart bh på golvet med prislapp på…
-Men, tänkte jag. Det där ser ju precis ut som den bh jag nyss köpte. Hur kunde den åka ut ur påsen?
Jag kollade påsen, men min inköpta BH var kvar där. Då tog jag upp den och kollade.
Vi var ensamma inne på Body Shop. Bara jag och mina tjejer.
Den här bh:n var mindre i storlek… hmmm
Jag frågade mina tjejer om dom hade tappat den. Det hade dom inte.
Jag funderade intensivt..hmm.. den låg vid min fot vid klacken…
Den måste ha fastnat på min klack inne på HM och för att den inte ska pipa, så måste den varit så lågt nere på golvet att den inte pep…
…och jag har alltså GÅTT ÖVER GATAN bland massor av folk med EN BH dragandes efter mig! hahahah
Det var så pinsamt, så jag inte gick tillbaka med den.
Storleken passade bra på mina tjejer, så jag gav den till dom istället!
Jag tyckte det här var något som bara liksom inte händer och jag och barnen skrattade hela vägen hem 
HAHA:D synen att se någon gå med en bh bakomsig haha
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
HAHAHA!
Den var rolig! För oss som läser i alla fall
För dig var det nog mest pinsamt 

Mvh Stephanie 

ASGARVAR!!! 
En sån busig b-h va!! Förstår om ni flabbade gott åt det efteråt.

Hahhaa men vad pinsamt! Hihih 
// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken
Hehe, och folk tycker det är pinsamt med toapapper under klacken 
_No way! Yes way!

Hahaha…vet inte riktigt vilket som är att föredra faktiskt.
// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken
Hahaha oj!

Hahaha xD Nej men va pinsamt XD Nu känns det som om jag måste kolla under mina klackar innan jag går ut ur en klädaffär.. Eller toalett xD
Ha ha ha….
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!

hahahahahaha