Jag orkar inte :'(
har börjat sjuan nu i en specialklass.. men jag orkar verkligen inte .. det finns ingen ork eller vilja till detta. Jag får sånna ångest attacker o det är så fruktansvärt jobbigt..
vet inte vad jag ska göra. Jag har en kommpis i den klassen o vi har bestämt oss för att kämpa tillsammans igenom detta men ärligt.. jag vet inte om jag orkar
jag behöver hjälp
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!
Vad är det som gör att du inte orkar, gumman? Kraven från skolan eller eleverna? Är det skolan du inte orkar med eller själva livet?
*kram*
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Vad skönt att du har en kompis, så ni kan stötta varandra. Försök att bara ta en dag i taget. Berätta gärna hur det går sedan. kram
Jag vet hur det känns. Varför känner du så? Är det något speciellt som är jobbigt eller är du skoltrött?

jag är bara skoltrött .. jag saknar mina förra lärare ..
// Elin

vet inte vad jag ska göra .. gråter hela tiden .. Jag går dit för att jag inte vill svika mamma , men endå .. det känns så jobbigt
trodde allt skulle lösa sig nu när jag började i den här skolan.. men tydligen inte
när ska jag få börja leva mitt liv ? och må bra ?
// Elin
Men då är det ju något i skolan som är fel, gumman, ser inte lärarna dig? Förstår de inte?
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

#6 jo mamma har ju pratat med min mentor där som har pratat med mig men sen blev det inget mer av det,,
// Elin
Försök prata med din mamma igen?

har redan gjort det men hon tycker bara att jag är löjlig . hon tycker att jag borde bete mig som en 13 åring
// Elin
Vet precis hur det känns!
När jag gick i sjuan,
var jag skoltrött, deprimerad hade typ bara en kompis mm.
Kul att du har en kompis och att ni peppar varandra!
Kom ihåg att vara stolt över dig själv för allt du gör,
annars mår man bara sämre…!
adda min msn om det ärr någe?
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

Stöd varandra du & din kompis !!! Prata med varandra…morgon -middag -kväll !! Försök komma på saker som ni vill göra !! Uppdatera varandra hur ni känner er inombords !!
Ni är starka…ni kan…visa alla att ni är bäst !!
Visa kompisen dessa ord.
Jag tror på er !!
Ni är bäst !!
Kram på er 

#12 nae.. mamma gör det bara värre
// Elin
Jag förstår hur du känner, i nian var jag ofta "sjuk" för jag hade inga riktiga vänner, kompisar hade jag men inte vänner.
Trivs du i klassen? Det gäller att hitta motivationen, vara nöjd med sig själv och känna att man lyckas!