Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsport-och-aktiviteter
Läst 1690 ggr
[marion69]
0

Goddagens 18 september

Nu är rättegången över, skönt! (igår)

Nu känns det som att jag kan tillbringa lite mera tid här igen, för nu är det jobbiga över.

Nu är det bara väntan på domen kvar och skadestånd och sånt.

(För er som inte vet, så blev jag och två vänner oprovocerat misshandlade av en galning den 24/8)

Jag hoppas han får en sträng dom.

Hur har ni medlemmar haft det idag? Kram

destroyed
0

grattis! hoppas att han får sona för sitt brott ocha tt vi får tillbaka dej på sajten:)

Jag har tagit en lång utflykt till södra gotland idag med min hund. Hon älskar att åka buss så det gör vi ofta och sen vandrade vi runt i mina gamla barndomskvarter. det var väldigt mysigt:) Sen tog vi en fika på en sten som jag lekte på när jag var sju

emelie92
0

Åh vad kul att du fick en rättegång Marion! Det är ju inte alltid man får det tyvärr.. =(

Själv har jag haft en bra dag. Har promenerat ganska rejält idag, härligt det!

Pleasant
0

Hoppas det går bra och att han får det han förtjänar! Trevligt att ha dig tillbaka =)

Idag har det varit skolan, kämpat på med matte b, jag får sådan panik för att jag inte förstår.. Jag gjorde även en blogg idag, den är redan uppskattad och jag känner mig så duktig och glad! :D

Medarbetare på Filosofi.ifokus & Tonåringar.ifokus

Min blogg: Miijauh

cina65
0

Grattis, hoppas allt gick bra och att vederbörande får det straff han förtjänar.

I vilket fall som helst e det skönt att du kan vara tillbaka igen. Glad

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Kaninisen
0

Skönt att det är över, hoppas ni alla tre mår bättre nu!
Och välkommen tillbaka!

Själv sitter jag och tycker rejält synd om mig själv efter att ha tagit kontakt med en kille, men så får man höra om något värre osm hänt någon annan så glömmer man denna kille för stunden.