Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: sex-och-samlevnad
Läst 11355 ggr
nagini
2

Sex med bästa vännen

Uh, hade sex idag med min bästa vän.

har länge haft lite känslor för honom, aldrig vart kär, men lite smått förälskad.
han har vart min "bror" och bästa vän i 1 år..

har drömt sexdrömmar om honom några gånger, han har vetat om det, å retats massor.

Trodde aldrig det skulle hända i verkligheten.

Men nu har det hänt.

Vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt..

jag är jätterädd att det här ska förstöra vår vänskap, vet att det finns stora risker för det!!

förlåt, ville bara skriva av mig lite..

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

[aammE]
0

Råkade ha ha sex med min bästa vän på fyllan, efteråt blev det jättekonstig stämmning och nu umgås vi inte längre, synd faktiskt. :C

nagini
0

jag va inte ens full.. vi var båda väl medvetna om vad vi gjorde..

[aammE]
0

#2 Åh, stackare! :C Hoppas att det går bra för er och att ni kan bibehålla er kompisrelation.

nagini
0

ja det hoppas jag oxå ._.

ska träffa honom på lördag, vi får väl se hur det är mellan oss då

[Vargnatt-]
0

Jo jag har haft det, han fick min oskuld och vi var kära i varandra då också. Tyvärr blev en del andra saker helt fel och vi slutade prata med varandra i ett år ungefär, men efter det avbrottet så hittade vi tillbaka och vi är lika bra vänner nu som innan. Sexet gjorde det inte på något vis konstigare mellan oss.

oh-la
0

jag hade sex med en av mina närmaste kompisar på gymnasiet, och en gång blev gärna fler efter att man passerat den där första "det är inte rätt"-känslan. det slutade med attjag blev olyckligt kär i honom, hade sex med en annan kille på fyllan, han blev svartsjuk (trotts att vi inte hade något typ av fårhållande) och ställde sig och skrek på mig innan en lektion varpå jag nästan var tvungen att byta klass eftersom stämningen i gänget blev minst sagt speciell när han och jag slutade prata med varandra. det tog oss 4 år att bli vänner igen efter det…

Callisto
0

Jag hade också sex med min bästa vän. Han hade haft känslor för mig från första stund men för mig var han bara en väldigt nära och stöttande vän. Nu har vi varit tillsammans i över 2,5 år =). Jag tror att de bästa relationer (romantiska) börjar med att man lär känna varann som vänner innan så det här kanske inte är något dåligt =)

nagini
0

#7 jag vill inte bli ihop med honom, han är en jättebra underbar kompis, men är förjävlig som pojkvän.
Vet hur han är som pojkvän eftersom min kompis har varit ihop med honom, dessutom vet jag hur han behandlar sina andra tjejer..

Callisto
0

Tråkigt. Då har jag inget råd att ge..

destroyed
0

hur har det blivit nu då????

nagini
0

Vi träffades aldrig idag.. han skulle vara med sin flickvän (ja, han har flickvän, å hade sex med både mig och min bästa kompis…(vid olika tillfällen ofc))

destroyed
0

ajdå,det lät ju inte helt okey:/ Då förstår jag med att du aldrig skulle vilja vara ihop med honom om han har sex med andra jämt.. Tycker du iaf ska säga ifrån att hans beteende är inte okey. Någon kommer att bli extremt skadad av det…

Kaninisen
0

#11 Hans tjej då? Känns det inte lite fel att göra så mot henne.

Hoppas allt löser sig, tycker han verkar behöva någon som pratar allvar med honom. Niu vet jag inte hur gamla ni är men jobbig situation hur som!

nagini
3

jag är 16 han är 19

Det här kanske låter sjukt.. men jag tyckte inte jag gjorde nånting fel. han har tjej ja, men jag är singel, det var hans val att ha sex med mig, det var han som gjorde fel, inte jag
även om jag visste att han hade tjej så vare ändå hans val att vara otrogen.. tycker jag iallafall?

ni kanske inte håller med

Callisto
1

Visst är det väl hans ansvar men om man går efter principen att behandla andra som man själv vill bli behandlad har du ju gjort nåt väldigt dumt också

Pleasant
3

#14, det är väl klart att du har en liten skuld i det hela? Visst det är han som har flickvän och han som valde att ha sex med dig MEN du valde också att ha sex med honom trots att du visste att han har flickvän, alltså har du också agerat fel. Du kunde ju sagt "nej, du har flickvän, då gör man inte så." eller liknande..

Menmen, gjort är gjort och jag hoppas allt blir bra.

Medarbetare på Filosofi.ifokus & Tonåringar.ifokus

Min blogg: Miijauh

destroyed
1

14# jag tycker väl inte heller att du har någon skuld i det hela.. Jag anser som dej att det är hans val att vara otrogen. Jag var tillsammans med en som var otrogen mot mej men, jag brydde mej inte om tjejen. Det var han jag ville döda. Hon och jag är skitbra kompisar nu…

LinnB
0

#14 Det var ju inte du som var i ett förhållande, så rent tekniskt tycker jag inte du bär någon skuld. Men som Callisto i #15 skriver, går man efter principen "behandla andra som du själv vill bli behandlad" så var det ju kanske inte så bra.
Men säger nog såhär - du bär väl inte mer skuld än du känner att du gör? Han som var otrogen, inte du, även om du nu låg med någon annans pojkvän.

Vill förresten skicka en kram till dig, förstår att det måste varit rätt tungt då det kändes som eran vänskap stod lite på spel… har varit där jag också.

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Rubiinen
0

jag hade sex med min absolut bästa kompis. Vi hade känt varandra i några år och vi hade så jäkla kul tillsammans. Blev lite smått kär i honom och märkte att han tyckte om mej också. Han hade flickvän sen ungefär ett år tillbaka men han tyckte inte om deras förhållande men klarade inte av att göra slut.
Vi hade sex och han gjorde slut med sin flickvän. Vi hade sex en gång till några dagar efter det men sen klarade jag inte av att träffa personen mer.
Allt blev så jävla jobbigt och det försörde verkligen allt. Han var min bästa vän och jag ångrar allt.
Det är 2 år sen det hände, men jag skulle gärna vilja träffas igen och se om det funkar att hålla det på vänskapsnivå då jag har pojkvän sen över ett år tillbaka.

Hoppas det går bättre för dej än för mej Flört

Kaninisen
0

#14 Jag förstår hur du tänker, men om du haft en kille som var otrogen med en tjej som visste att din kille hade tjej, hade du inte blivit lite småledsen/arg på den tjejen då?
Men nu ska vi inte hacka på dig, jag har inga bra tips då jag inte själv varit med om detta… har ni träffats något? Kan ni prata ut?

nagini
0

#20 nej, jag skulle blivit sur på min pojkvän då, inte på tjejen han var med.

vi har inte träffats än, han är väldigt upptagen, och har vart de senaste månaderna, och kan inte träffas så ofta.. pratat har vi inte heller gjort.. men det gjorde vi inte så mkt innan det hände heller.

vi börjar glida ifrån varann, det har vi gjort under hela sommarlovet, så det har inget med det här att göra

Faidra
0

#14 Jag har aldrig haft sex med en kompis, men jag har ''hållt på'' med en kille som hade tjej. det var för några veckor sen, vi var ungefär 200 pers på en ö i skärgården och så kollade vi på film (inte alla 200, men några). Vi börjar snacka och sen börjar vi typ kyssas och så, under 2 hela filmer. Nästa dag får han mitt nummer av min kompis, och börjar smsa och han berättar då att han har tjej och vet inte vad han ska göra och vill att jag ska hjälpa honom och så. Sen bestämmer han sig för att göra slut med henne iaf.

Han gjorde slut med henne på kvällen (hon var också med på lägret) och sen sover jag i hans tält den natten (vi hade sex också), där även tjejen och 14 andra sov. Jag tycker att han gjorde fel som började stöta på mig när han hade tjej, men jag känner ingen som helst skuld i det hela, jag visste ju inte ens att han var tsm med någon. Däremot känns det lite konstigt att jag i princip snodde hennes kille, och jag var hemma hos honom för någon vecka sen, och då var även hon där eftersom att hon är kompis med hans lillasyster. Hon verkade ganska ledsen och sa nästan ingenting under hela middagen.

Kanske är llite rörigt, men hoppas ni förstår iaf.

aangeleyes
0

Herregud , venne vad jag ska säga små bagatller som löser sig för eller senare i slitändan, men jag tycker defenetivt inte synd om dig vad jag har läst i den här tråden. Även om du är singel osv så visste du från första stund att han hade tjej, ställ dig frågan själv hur hade du kännt dig om någon gick bakom ryggen på dig? !!! inge vidare . !!! väx upp!!!

nagini
0

#23 skapade inte den här tråden för att folk skulle tycka synd om mig!
det var inte jag som gick bakom hennes rygg, utan hennes pojkvän, eller hur?

"väx upp" mkt mkt orginellt :)