Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 2128 ggr
snurro89
0

Glad halloween alla!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glad halloween alla! vad har ni gjort idag?

Kaninisen
0

Detsamma!
Inte mycket faktiskt, mest trallat runt, fixat lite hos min lillasysters kanin (hon är bortrest). Nu ska jag tända ljus för älskade plastfarfar och kanin.

Vad har du själv gjort?

snurro89
0

har vart o tänt ljus på graven, Och köpt godis, sen resten av dagen har jag sovit. Tungan ute

Faidra
0

Skriver lite i efterhand, men jaja :P

Jag har under hela vackan varit på ridläger i bollnäs, kom med tåget 22.30 till sthlm på lördagskvällen.. Sen skulle man säga hejdå till alla kompisarna och hej till mamma.

Mamma skjutsade mig direkt från centralen till en halloweenvaka i Tibble (Järfälla typ). Den hade hållt på några timmar redan, men man kom och gick lite som man ville. När jag kom dit ringde jag min kompis som kom ut och hämtade mig, ville inte gå in själv eftersom att jag inte kände sådär jättemånga, och de flesta var äldre. min kompis däremot är 20 och han kände dom flesta. Där var det bl a. Guitar hero, filmer, pajätartävling m.m. ngn timme efter mig kom 2 kompisar, båda var fulla, den ena i princip helt borta :D hon hade druckit lika mkt som den andra, men hon tål inte lika mkt så hon spydde lite och sen däckade hon och sov hela natten.

Vid ca. 04.30 klädde jag och ungefär 10 andra ut oss och gick ut o busade ^^ Efter det var vi ganska trötta, så vi gick in och lekte frågelekar och sånt. Vi tänkte också försöka sova lite, men det gick inte så bra, eller några somnade men inte jag och några andra. Det blev lite mys och kel tills resten vaknade och vi skulle åka hem vid typ 09.30

Jag hade grymt kul, och lärde känna en massa roliga människor :D