Knäpp dröm!
Jag hade en sån knäpp dröm igår natt! Jag drömde att jag hade börjat röka och att jag inte riktigt kunde sluta. Vet att jag i drömmen hade dåligt samvete för det, och försökte ge bort cigarettpaket som jag hade i väskan 
Och när jag vaknade hade jag så jäkla dåligt samvete, och det tog en stund innan jag kom på varför! 
Jag fick säga åt mig själv på skarpen för att få bort det där dåliga samvetet. Jag röker inte, jag har aldrig gjort och kommer aldrig att göra!
Men gissa om jag blev lättad i alla fall, när jag insåg att det bara var en dröm 

Mvh Stephanie 

ja usch, jag vill sluta röka jag… men inte så lätt. Jag samlar motivation just nu och ska börja motionera samtidigt som jag slutar.

haha jag har också drömt en sån dröm! xD

Haha, jag brukar drömma jätteofta att jag röker och blir superberoende. Att jag röker som en galning.
Men nu har ju jag iofs varit rökare, så kanske har något med det att göra… men jag vaknar alltid galet röksugen efter dom drömmarna, så det är dåligt! :o
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
#3 Ja, det var ju lite sämre 

Mvh Stephanie 

Haha. Jag brukar också drömma en del konstiga drömmar och jag minns dem alltid efteråt. Någon som har haft sånna drömmar då man inser att man drömmer och kan faktiskt "styra" dem? Jag har haft det flera gånger.
Jävligt bra drömmar

#6 Ja det har jag.. Ett par gånger. De drömmarna är härliga
#6 Det gör jag rätt ofta faktiskt. I alla fall några gånger per vecka. 

Mvh Stephanie 

För ett tag sen skrev jag ett arbete om en kvinna som gick ner i olika typer av missbruk och hon rökte flera paket om dagen (påhittad alltså). Ibland drömde jag att jag var hon, jättehemskt var det. När jag vaknade hade jag ett cigarrettsug innan jag vaknat till ordentligt. Som liten drömde jag ibland att mamma eller pappa rökte och när jag vaknade var jag så sur på dem att jag inte pratade med dem på flera timmar innan jag insåg att det var en dröm.