Ha tråkigt… Nej men vi ska vara med hela familjen hos en annan familj. Familjen har en 11-årig son, som är enda barnet (och jämngammal med min bror så de umgås ju då). Jag känner mig oftast lite utanför då, finns inte så mkt att göra. var bjuden till en kompis som fyller 15 på nyårsdagen men jag fick inte hänga med för enligt mamma var jag för ung för att fira myår med kompisar (är 13). Men jag får väl överleva.
Jag ska vara i byn och fira. Än så länge ser det ut som att det blir jag, min pojkvän, Anna, Markus och kanske Mia. Vi ska skjuta raketer, basta och spela sällskapsspel. Har köpt någon cider åt mig. Grabbarna ska dricka lite whiskey och det är inte min grej direkt.
Jag kommer fira med min äldsta dotter och vi är båda sjuka, så vi får göra det bästa av nyårsafton med god mat och bra filmer och sen kolla raketer.

Vi är 2 familjer som lagar mat hela em. Förrätt, varmrätt, efterrätt & fika….sen bastar vi innan gästerna kommer.
Vi tar inträde, ca 100 kronor, som täcker matkostnaden.
Sen äter vi gott, umgås & har skitkul !!
Som det ser ut blir vi 15 st av olika åldrar 
Först red jag, ca. 3 timmar uppdelat på 2 pass. Var i stallet från kl. 10 till kl. 16
Sen stressa hem, byta kläder och åka till Viksjö. Har en… eh, typ kompis som bor där, och jag träffade hans föräldrar för första gången, och vi åt middag med dom och en annan familj som också var där. Sen blev det mys och film i hans rum och strax innan tolvslaget gick vi ut och sköt upp några raketer och skålade med hans föräldrar och föräldrarna i den andra familjen. Runt 3 blev jag hämtad därifrån och åkte hem och sov :P