Pinsamt..
Asså jag behöver verkligen hjälp! Jag lider seriöst av för mycket flytningar.. det är jättepinsamt o jag mår rent av dåligt av det. Det kommer jättemycket efter jag har haft sex, och när jag duschat, det kommer i princip hela tiden, och det är inte lite heller. Men det ser liksom ut som det ska, vit-dimmigt, eller vad man ska säga, och ingenting kliar eller så, det är bara mängden jag är så irriterad på. Är det någon som vet om det finns några mediciner eller något man kan göra för att få det o minska? Jag tycker det är så jobbigt o ivägen hela tiden att jag gråter av det.. mår jättedåligt, det är så pinsamt när man ska ha sex och så ofräsht när det kommer så mycket. Jag tar även p-piller, Trinovum, vet inte om det är något som kan påverka det.. har du några tips på vad man kan göra så hjälp mig gärna 
Saker jag redan testat:
Tvätta bara med vatten vid dusch
Tvätta noga varje dag
Torka "neråt" vid toabesök
Byta trosor varje dag
Skippa trosskydd
Men ingenting hjälper.. snälla hjälp mig! 
Det som kommer efter (och när man är kåt :P ) tror jag inte är flytningar…
Dom flesta får mer flytningar vid ägglossning.
Men det kan ju vara läkemedlet, men jag tycker du ska gå till gynekologen och berätta precis som du sagt här, så kan dom försöka ta reda på orsaken till ditt problem.
Man behöver inte känna sig pinsam för att gå dit och berätta. Dom har stor yrkesvana om dom flesta problem. Lycka till.

Hade du lika mycket innan du började med pillerna? Har läst någonstans att det kan påverka flytningar och sånt. :o
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
#3 Ja jag har också läst det någonstans, men jag kommer inte ihåg om jag hade lika mycket innan.. :( jag har haft piller i ca 2 år nu och jag har ingen minne av att jag hade så här mycket i början, då jag hade Neovletta ;o

Hmm… lättast vore ju att prata med någon som kan sånt här. :)Kanske sitter det i pillerna, och då finns ju chansen att det blir bättre om du byter piller…? Kanske. :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Jag skulle ju kunna boka tid hos en gynekolog eller bara prata med en barnmorska o se vad hon tycker.. vill hon att jag ska göra en undersökning så får jag nog göra det, bara ja slipper det xD