Själv firar jag med familj och vänner hemma hos mig med god mat och roliga spel som kungen, krocket mm.

Firar med Familj, vänner och pojkvännen i sommarstugan med bad, god mat och lite brännboll och andra lekar ^^
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
Jag kommer bli släpad till en stuga i ödemarken utanför Katrineholm, är inte alls sugen på att sitta där hela dagen eftersom det inte finns ett skit att göra. Sitter och hoppas att det blir regn, så jag slipper.
Värd på Choklad iFokus
Ska vara med några kompisar :) typ 3 st ;) Vi ska grilla och ta det lugnt, prata och så. Ingen kände för att festa så vi ska ha myskväll istället :)
Emma

Firar med familjen och släkten ute i farmors stuga vid en sjö. Alltid lika underbart. :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Jag har precis fått hem valpen då, sså jag och mormor ska vara med honom och äta nypotatis med något till :P Sen ska vi äta jordgubbar, förstås! :D
Jag ska till byn med pojkvännen. Vi har inte planerat så mycket men blir det fint väder så är vi nog utomhus och grillar. Hade planerat att spåra med hunden när jag är där också.
Jag ska förmodligen vara hemma med några kompisar eller pojkvännen xD
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Jag ska hämta ny kanin också på morgonen! Bra midsommar! ;)
Emma

sitter i Hyde Park i London med goda vänner och lyssnar på Pearl Jam och The Hives på Hard Rock Calling :)
Blir storfyllefest hos min pojkvän, han fyller år också 
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Har grillat i kväll, men för min del är det bara en vanlig Fredag. Vi har inte firat något som helst om man frågar mig, bara grillat på en vanlig Fredag. ^^
He he, så tråkig jag är :P
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
jag firar inte midsommar.. :p