Normalt?
Jag blir så JÄVLA arg på min mamma! Hon tror att jag är korkad i huvudet och upprepar saker 1000000 ggr om fast jag har fattat! Jag ber henne att vara tyst, men det är hon inte. Och sen om jag skulle avbryta henne elr liknande så får hon värsta utbrottten och drar hela tiden "snyft" historier och en massa lögner! Är detta normalt?
För jag fulkomligen HATAR henne!
That that don't kill you can only make you stonger
så gör min mamma med, helatiden : :s
#2 Ha ha, det med att gå upp säger hon till mig hela tiden, hon säger det bara liksom, även när jag har gått upp, för hon ha rinte märkt att jag går upp trotts att jag inte är särskilt ljudlös x)
Fast hon brukar inte få utbrott, det bruakr vara jag som får det (A)
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Haha #2 #3 ssamma med min mamma med x'D
Så där gör mina föräldrar fortfarande och jag är 40 år
Ibland försöker jag ha tålamod och lyssna, men annars brukar jag skylla på att jag måste iväg eller att jag har ont i huvudet och måste ha lite tystnad.
#6 Haha xD Vad hemskt egentligen! :P
Det verkar vara rätt vanligt. Men vet inte, tycker om man jämför ex. föräldrar i/från andra länder… verkar dom inte vara likadana som svenska mammor…
Min mamma tjatar inte på mig, hon är typ helt olik mina vänners föräldrar (svenska, min mamma är spansk) och jag får göra precis hur jag vill. Om jag frågar en sak kan hon svara "gör som du vill" ;P Hon kan vara rätt lugn, men ibland är hon hysterisk (dock bara om hon är stressad och trött… förståeligt)
Hon upprepar sig sällan. Så vet inte hur det är för er x) Men om hon ex. skulle väcka mig inför skolan när jag var mindre kunde hon säga det en gång, så kan jag ligga och sova vidare och så kan hon säga till mig igen ungefär 20 minuter senare. Så hon tjatar inte på mig xD
"drar hela tiden "snyft" historier och en massa lögner!"
Kan du ge exempel? :)
Asså hon säger att jag är så dum och elak och att det krossar hennes hjärta osv… Och så färvränger hon hela tiden saker som hon gjort mot mig till tvärt om
Haha, nu fick jag mig ett gott skratt!
Tjatandet verkar vara något alla mammor har gemensamt!
Så vi alla kan nog instämma att det är fullt normalt och att vi också varit med om samma sak!
Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

Typiskt mamma beteende verkar det som=P Jag har ändå flyttat hemifrån och ibland ringer hon och berättar att hon har städat och yvättat, som om det skulle vara intressant att lyssna på?
#11 Haha, precis sådana saker berättar hon oxå. Och om jag inte lyssnar blir hon as arg typ
hahah känner igen mig, min mamma är inte heller svensk, hon är polsk. och gud så jobbigt det är. "man ska inte ha sex med en kille för tidigt" (några månader,halvår,år!) "gå inte ut s sent" "åk inte dit" för tänk om det kommer en mördare eller våldtäktsman och gör ngt, hahahha ofta. visst det kan hända men hur stor risk är det att det händer just mig, vet att det kan hända men ….. jobbigt är det, min mamma kan liksom inte släppa taget.. pappa har mycket lättare för det :)
Min mamma tror typ att jag inte kan någe bara för att jag inte jämt fattar och en av mina kompisar åtsas som om hon fattar och håller jämt med mamma…jag är så trött på min kompis men jag älskar min mamma över allt annat för även om hon är sådan så ger hon mig kärleken och värmen jag behöver när jag hatar livet d mina knän dampar vilket är hela tiden….