Vad ska jag göra???????

hannjiiispannis idag, 11:25 krampojken? ärligt…
246 idag, 11:24 Jag är krampojken :D Kan skicka bild på mig om få din msn? :-) Snälla söta rara… :-D
hannjiiispannis idag, 11:22 ehh… tack? vem ä du?
246 idag, 11:19
Hej hej sötistjej… :-) Fina bilder du har… :-D Kanske har du lust skriva lite på msn? Ha de bra tjejen ;-) Gästlösen: kaka
Det här meddelandet fick jag av nån kille på bdb nyss. Vad tycker ni att jag ska göra? Får typ panik för jag har blivit utsatt för pervon på msn förut.
Har skaffat gästlösen och så att bara mina vänner kan se min bdb.
Är det någon som kommer ihåg hur man skaffar sig en ny mailadress på msn? Jag vill bara göra en ny och ha kvar min gamla.
Menar du så du har kvar alla kontakter osv?
Annars kan man göra det på msn.se och klicka sig vidare till hotmailsidan :)
Oki! Tack mia <333
Varsågod :)
Mitt förslag är att du ignorerar.
Okej!
Tack

Han är väl inget pervo bara för att han skrev att du är söt? :S
Sånna får jag oxå 24/7 -.- Dom flesta handlar om att få min msn men det va en som gick förlång då han ville ha kritik på ja ni vet nog vad jag menar -.-
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#7 Nej, han behöver inte vara ett pervo men jag tycker ändå att man kan vara lite på sin vakt eftersom det kan vara vem som helst.
#8 Vilka idioter det finns asså! 
#11 Var det jag reagerad lite på…
Brukar ofta få meddelanden från okända killar, ex. "vad snygg du är, lust att visa lite mer hud i cam?" Elr av en äldre man som skrivit två gånger "Vad fin du är, har du fina fötter?" (blabla haha skit skumt) jag brukar antingen bara ignorera så hör dom inte av sig igen. Eller också skriva något typ som han som fråga om fina fötter "Vet inte fråga min kille ;)" (för dom vill ju inte ha en tjej som har kille som inte tänker göra något/visa intresse tbx) och vara kall mot dom ;)
Det är bara att svara som du känner, inte intresserad. Elr helt enkelt bara ignorera, Inget mer med det?
Sen tror jag inte det är ett pervo - dom brukar inte skriva ":-D" smileys.
Varför förstora upp det så mycket? Jag får med jämna mellanrum liknande meddelanden på olika sajter och jag ignorerar allt.
Sånt där är inget att bry sig om.
#15 "Orolig & visste inte vad hon skulle göra" för att en kille skriver att man är söt? Herregud, tål man inget kanske man inte ska chatta på internet.
Att man dessutom skriver ut nicknamnet på killen och hans meddelande är att hänga ut och det bryter mot forumreglerna såvitt jag vet.
#17 Om vi ska vara på den nivån moa så ska jag vara ärlig o säga att själv tycker jag att du är pain in the as med din attityd mot mig överallt. Vad är ditt problem?
Vad lät "pervo" av det som står i #0? Som sagt, jag ser inget fel i det han skrivit, om det nu skulle vara så att man blir "rädd" av något sånt så ignorera. Kanske bara jag som tycker att det är självklart.
Att kopiera mail och lägga ut offentligt är att hänga ut, och det är inte schysst.
#18 Va? O_o Nu får du väl ge dig, sluta försöka göra dig själv till offer hela tiden. Jag svara dig bara (: Det är du som verkar ha något imot mig. Men det är helt okej! Men lägg ner det där, bara löjligt.
Nu visst hon väl inte att det bara var att ignorera, då hon frågar, eller hur? Jag tycker faktiskt det lät lite märkligt att han ville skicka bilder. Men jag kanske oxå är känslig då?
Menar du allvar med det sista? Det är ju inga långa mejl om någons privatliv det handlar om. Så jag håller inte alls med dig.
#19 Jag menar allvar med allt jag säger, och jag förstår inte alls varför du ska ge dig på mig hela tiden. Det handlar inte om att mailen är långa elr korta, sånt har ingen betydelse när det är fråga om att hänga ut någon på offentlig plats. Tycker inte att det är okey. När man är aktiv på internet på olika sajter, är det precis såna mail man faktiskt får tåla. Det behöver inte betyda något, och det behöver inte hända något heller (faktum är att det inte gör det sålänge man ignorerar). Och ja moa, ärligt talat har jag något emot dig, och jag tror du mycket väl vet varför!
Nu lämnar jag tråden, lycka till TS! :)
#20 Men snälla du inte har jag gett mig på dig? Och nej, jag vet inte varför du har något imot mig. Du får gärna berätta i PM (nyfiken..)
Jag vet att det inte spelar någon roll hur långa mejlen är. Men jag tycker absolut inte det här var att hänga ut. Utan där tycker jag däremot du överdriver lite.
Om någon frågar något & är orolig tycker jag det är respektlöst & skriva att den personen överdriver.
Var inte meningen att hänga ut honom… :/ Sorry, tänkte faktiskt inte på det. Men jag vart lite orolig och vill ha hjälp så fort som möjligt. Och då fick jag det av er :D
#22 Som sagt, om du inte är intresserad av honom (vilket jag inte tror att du är med tanke på tråden) så ignorera bara, är mitt bästa tips :)

Jag skulle ignorera, eller ta reda på vad han vill där på bdb (alltså inte ge ut ngn msn). Bra att du frågaade, ska man alltid göra om man ör osäker. Finns inga dumma frågor, bara dumma svar ;)

#9 Förstår vad du menar men det är bara att ignorera sånna typer. Får själv massa snusk meddelanden på olika sidor av både gamla tanter och gubbar och ibland av unga tjejer som är i min ålder oxå x) menmen jag har vant mig :P
Tack så mycket för alla fina svar! *stor kram till er alla* :D