Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettom-ifokus-sajten
Läst 2789 ggr
viktoria91
0

Varning!!

Fick 4 meddelande av baby 210 nyss från denna sajten om att kontakta henne via mejl. Det var först skrivet på engelska och översatt med ex google translate sen en annan del på engelska. Antagligen är dte någon som skickar sin sexchatt till en så se upp!

viktoria91
0

_**Hälsningen, S från glädje ………
Hej, mitt namn är glädje, jag gick igenom din profil idag och bli intresserade, så kommer jag vilja att ni skicka ett mail till mig på denna e-postadress (joybaby_210@hotmail.com) så att jag kan berätta mer om mig själv ,
och även skicka mitt pictures.Thanks, Yours New Friend Miss glädje …

Greeting,s From joy………
Hello, my name is joy,i went through your profile today and become interested, so i will like you to send an email to me on this email address, (joybaby_210@hotmail.com) so that i can tell you more about my self,
and also send you my pictures.Thanks, Yours New Friend Miss joy…**_

Så stod det.

Ilya
0

Oj, kan inte räkna hur många jag fått detdär mailet. Flört

viktoria91
0

#2 Dem är så äckliga dem människorna, usch! Så hittar dme ens msn och skriver där "klicka på min chatt, du är en kille va?" så skriver man 1000ggr att man är en straight tjej och inte vill se hennes (massa fula ord), men dem fattar inte. Idioter.

Birke
0

Har också fått såntm fast för länge sen.

Ilya
0

#3 Ja, det finns tragiskt nog människor till allt Obestämd

emelie92
0

Hahahaha! "Hej, mitt namn är glädje" :P

Azmaria
0

har oxo fått ett sånt, men den raderade jag direkt.

den personen är ju t.o.m kunnig på engelska ser jag.(lol)

xD

Make Pasta not War, Vee~

viktoria91
0

Också svarar dem aldrig när man skriver tillbaka=P

[marion69]
0

Jag har kollat upp dennes e-postadress (joybaby_210@hotmail.com)  lite och han/hon skriver samma sak till en massa människor över hela världen.

Om ni svarar denne person till e-post, så kanhända att ni får något virus eller trojan av något slag.

Jag blockerar denne person på TIF.

viktoria91
0

#9 Tck för tipset och att du blockar den=)

hjartelyckanskaniner
0

Hon har nog addat mig!

Hon frågade om jag var en kille och tänkte male är väll tjej (känner mig sååå smart just nu) och svarade ja. Sen när jag kom på att det betydde kille så blockade jag henne x)

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/