Problem med p-piller
Jag vet inte riktigt var jag ska börja men från ca 3 månader tillbaka fick jag min mens ca 1 vecka för tidigt trots att jag fortfarande åt mina p-piller. Detta fick mig att fundera eftersom så ska det inte vara, men den här månaden tänkte jag att det kanske skulle gå bättre men istället för att den återigen kom för tidigt har jag inte fått någon mens alls. Jag har ätit sockertabletter nu i en vecka. Jag har pojkvän men jag är noga med mina p-piller så jag tog ett graviditetstest för säkerhetsskull, som visade negativt. Jag vet inte om jag ska återgå till mina p-piller som att ingenting har hänt eller om jag ska invänta min mens? Plus att jag har seda ca 6 månader tillbaka fått knivskärande smärtor vid vänster äggled, inte kramp utan en strålande smärta. Jag gick till vårdcentralen men läkaren hade ingen aning om vad som var fel. Någon som haft liknande smärtor?
Det kanske blev lite rörigt men jag skulle vara väldigt tacksam för svar!
Prata med din barnmorska tycker jag att du ska göra. Men fortsätt att äta dom som du ska för ibland dyker inte mensen upp ändå. Vilka p-piller äter du? :)

Kan vara cystor på äggstocken, finns en sjukdom också som kan vaar det du beskriver men komme rinte på vad det heter.
Jag blev inlagd på sjukhuset för jag hade samma som du. Kändes som
om någon stack mig med en kniv om och om igen. Min äggstock hade svullnat upp? Fick göra en titthåls undersökning och jag fick inte äta på säkert 2veckor och hade dropp. Var bara matpogram
på TV så jag höll på att bli tokig. När jag väl fick äta så kunde jag inte för då kom det upp igen.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
Jo min skolsköterska trodde att det kunde vara cystor men när jag var på vårdcentralen hittade hon inget problem utan sa att jag skulle återkomma om det blev värre. Värre har det väl inte blivit men det ligger fortfarande kvar. Okej så du menar att jag ska ändå göra ett till försök och se om dom hittar någonting? för det känns verkligen inte roligt att ha problem med just äggledarna/livmodern.Hur intensiv var din smärta?
Jag äter cilest 28 :) Jag fick en tid hos barnmorskan i slutet av September, hon ville att jag skulle lämna ett graviditetstest och prata om byte av p-piller. Men hon sa att hon inte kunde göra någonting åt min smärta i äggleden.
Tack för alla svar =)
#4 De trodde att jag hade något problem med blindtarmen iom att jag inte kunde ta upp benet. minsta lilla rörelse gjorde jätteont. Kände typ 10ggr värre än mensvärk och då höll jag på att svimma innan jag fick p-piller
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/