en liten text
här är en liten text som jag har skrivit. jag har börjat skriva rätt mycket och alla betyder något speciellt. de kommer direkt från känslor. Här är en som ni får läsa och säga vad ni tycker samt om ni kände något speciellt när ni läste den :)
It is sick. It is not supposed to be like this. I feel awful. I feel terrible. I feel sick. I'm disgusting. I'm ugly. No one wants to open my chest. They're afraid of what's inside. but it is only my heart, are people so afraid too see it? just because it is black?.. just because my heart doesn't look normal doesn't mean that it is dangerous. it's just a wounded humans heart. no more.
If I'm coming closer, they'll yell at me. If I don't listen, they will push me away. Fear leads to anger. Accept the fact.
#2 tack så mycket! :)
Håller med #1
Fin och välskriven men kan inte riktigt förklara vad jag känner när jag läser
#3 tack, ja men det är ju det som är charmen. man får hitta på själv. man kan relatera till eget/egna problem om man vill ^^

När jag läser den ser jag en en människas trasiga insida och dåliga självförtroende. Tkr texten är hemsk, då den visar det hemska en person känner - ingen ska behöva känna sig ful, hatad och ensam.
#5 braa! :D