För jag blev blockad från en hemsida så tänkte jag på att byta IP-Adress?
vet ingen? 
Tror man bara kan göra det om man skaffar ny data;P
#4 Så här det.
Hej. Av någon anledning är din IP- Adress blockerad från Hamsterpaj.net, använder du dynamiskt ip kan det hända att du fått ett ip som är blockerat sen tidigare,om så är fallet kan du kontakta info@hamsterpaj.net, använder du dynamiskt ip kan det hända att du fått ett ip som är blockerat sen tidigare,om så är fallet kan du kontakta info@hamsterpaj.net Kom ihåg att om du blivit blockerad och försöker kringgå en blockering genom att byta IP så bryter mot svensk lag.
#3 pallar inte köpa en till data. Min data är ny typ
Det står att jag bryter mot svensk lag om jag byter IP-adress? Sant?
byt nt då

Det går ju att byta om man vet vad man sysslar med. Men gör man inte det är det nog inget man ska ägna sig åt. Behöver inte nödvändigtvis bli en rolig histooria i slutändan.
Mvh Ellenfyrkant
Man ringer sin internet-leverantör, tillexempel om man har Bredbandsbolaget, eller telia eller whatever och be om att få en fast IPadress istället för dynamisk eller att dom förnyar din adress.
(Du är inte skyldig till att uppge varför du vill göra det. Och hamsterpaj kan inte kräva att du förklarar varför du gjort det och det vore nästan konstigt om dom brydde sig om det.. det ä mer om du skulle vara väligt stökig och störig på en hemsida och försökt att göra olagliga saker på hemsidan. Då kan det ju hända att hamsterpaj har särskilld uppsikt över dig och om du skulle byta ip och sen försöka registrera dig kan det hända att dom reagerar och kanske anmäler. Men inte annars. då vore det bara konstgt om dom reagerar på något sånt om du inte har gjort något allvarligt liksom.)
Men varför har du inte kontaktat hamsterpaj och frågat om dom kan ta bort blockeringen bara? Eller har du varit en stygg flicka och gjort något dumt och därför blivit blockerad?!
#9 hamsterpaj….
#11 jag vet inte! Jag har inte gjort dumt iaf