Anmäla!
Hej chattade med någon som jag inte kände i msn hehe. men hör här han tvingade mig att camma med mig men jag ville inte han ee 24 år om jag kommer ihåg. Glömt lite vad han skrev. Jag skrev hela tiden att jag ville inte och att han skulle sluta att säga det. Han lyssnade aldrig. Sen trodde han att jag var en gubbe. Asså han trodde att jag ville inte camma med honom för han trodde att jag var en gubbe. Sen jag blev arg och visade bild på mig. Han trodde inte…. Sen på sisten jag bara "jag ska anmäla dig" Han bara "Du vet att hota som du gör nu… DET är olagligt" Sen han loggade ut…
Nu har han loggat ut. Nu vill jag fråga er som vet kan man anmäla någon som tvingar någon att göra något? Jag vill så jävla anmäla honom jag hatar människor som tror att jag är en gubbe, och när dom tvingar mig att camma med dom… Hänt typ mer än 10 gånger jag menar det….. Kan jag anmäla honom? Hur gör jag? Det som ja skrev är väl inte att hota? Skrev bara att jag ska anmäla dig jävla svenne… Skrev jävla svenne för jag var skit arg… Så vad tror ni?
Glömde jag är 14 år 
om ni inte fattar säg till :)
någon?
Det är många som säger sådär bara för att få lite bilder också. Vill du inte camma, så gör inte det, speciellt inte med äldre killar/män.
Bry dig inte om att han tror att du är gubbe. Viktigast är ju din säkerhet.
Nej, du kan inte anmäla honom för det. Du kan inte anmäla någon baraför att du inte tycker om gamla gubbar.
#4 ah han lyssnade aldrig att jag ville inte
#6 som vad?

Innan så var lagen som så att man kan ragga på småtjejer/killar hur mkt som helst utan att polisen får göra något men skulle någon göra så ute på gatan åker man dit. Vet inte om lagen är ändrad.
#7 Men du har ju fri vilja? Vill du inte camma - Gör det inte… Ganska enkelt faktiskt. 
Och tjatar han myyycket, så är det bara att blocka och göra något vettigare.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
#9 gillar inte människor som tror att jag är en gubbe…
#10 men vadå, ska du anmäla honom för att han trodde du var en gubbe?
#11 nej något annat
På vilket sätt försökte han tvinga dig att camma. hotade han dig?
Hot är när man:
Du får säga, du ska dö, du ska brinna, du skall bli skadad, jag hoppas du blir sjuk m.m.
Medans det r olagigt att säga. Jag ska döda dig, jag skall se til att du blir skadad m.m
#13 jag skrev av allt. asså allt vad vi skrev i chatten.
orkar inte skriva allt så skriver där han började att camma.
erik säger:nej
Miranda säger:vrf
erik säger:för du får visa först…
jag vet hur det blir…
du komemr se mig och sen kanske jag tycker du är ful och jag vill inte ha kontakt med blir inte av med dig
Miranda säger:nej gillar inte att visa först?
du vill visa cam med inte bild?
är du svensk?
erik säger:ja…
acca cam såså får vi se
erik vill starta ett videosamtal med dig.Acceptera (Alt+C) Tacka nej (Alt+D)Du tackade nej till ett videosamtal från erik.
Miranda säger:vill ej bara bild
erik säger:du är säkert en gubbe
Miranda säger:omg fett ful!
erik säger:orka bry mig
Miranda säger:HA nu (visade bilden=
erik säger:ror inte det där är du'
Miranda säger:ror?
erik säger:tror
Miranda säger:vrf?erik säger:för du vägrar cam..fattar inte varför..du kan ju lika gärna va gubbe
Miranda säger:fuck u bryr inte vad du tror visa SJ en bild på dig jävla sveneerik säger:nix…inte inna cam
Miranda säger:OK FACEBOOK
erik säger:nix
Miranda säger:omgerik säger:cam eller inget
Miranda säger:fuck u fegis när jag tar kort så är jag REDO just nu är jag inte sminkad åh så jävla svenne
erik säger:spelar inge roll..du är fin utan smink.jag gillar det bättre…
Miranda säger:inte på mig mst ha smink känner mig annars ful….
erik säger:det är bara du och jag….
Miranda säger:ja so?främlingerik säger:för mig ärdu fin utan smink..det är det jag menar
Miranda säger:ja och en främling jag*
erik säger:en söt tjej….
Miranda säger:en fråga tyckte du att bilden var bra som jag la?
erik säger:helt ok om det var du
Miranda säger:som du INTE tror att jag var säg bara ja elr nej
erik säger:JA..den var fin Miranda säger:erik vill starta ett videosamtal med dig.Acceptera (Alt+C) Tacka nej (Alt+D)
Miranda säger:eriik driver du
erik säger:mmm vill SE DIG nu. Jag ska döda dig annars!
Du missade ett videosamtal från erik.
Miranda säger:Fatta! vet du hur många som vill se mig? vet du vad jag säger till dom? NEJ jag cammar bara med kompisar
erik säger:mm…men det är ju inte jag som är om andra….
Miranda säger:kompisar
erik säger:jag vill se dig….gillar dig på bilden..hihi du verkar fin..och typ ser äldre ut..hehe
Miranda säger:omg MYTO du trodde ju inte att det var jag
erik säger:OM det var dumen men du verkar inte vilja prata mer
Miranda säger:fuck uidiotgamlingfan vad cp du ärska anmäla dig jävla svenne pedofil
erik säger:jaha
Miranda säger:haru problem elrjag vet hur man anmäler har blivit det 2 gånger ska anmäla dig
erik säger:ok
Miranda säger:fuck ukänn dig anmäld imorgon efter skolan sen jag ska göra orkar inte anmäla dig nu…
erik säger:vad tänkte du anmäla mig för då?
Miranda säger:det behöver du inte bry digasså jag är seriöst jag kmr
erik säger:du kanske anmäler mig för att jag inte visar bild för dig? Jag ska döda dig jävla bitch
Miranda säger:nej du ska se jag driver ej
erik säger:eller för att jag frågade om du ville cama?ok..men du kan väl säga vad du ska anmäla mig för?
Miranda säger:nej erik säger:du vet att hota som du gör nu…DET är olagligt
Miranda säger:jag hotar inte dig jag är seriös
erik säger:men gör det sötis….det blir nog
Miranda säger:säger bara att jag ska anmäla dig jävla svenne
Inte allt….
#14 du har ju hotat honom att anmäla honom, och du vet inte honoms namn eller något, så tror det kommer bli svårt att anmäla

Och varför skulle jag inte bli förvånad om brunette är bloggtjej96? 
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
#16 du har nog rätt.. hur tar man bort tråden? 
#17 jag är inte bloggtjej96? hur ska jag bevisa att jag är inte hon?
#16 men hur hotade jag honom?
iof. så skrev han att han skall döda dg. Alltså olaga hot… Men men. Min åsikt är att du skall sluta chata med folk du inte känner, eller ialla fall ta bort dem så fårt en antydan till "situation" händer.
#21 heh… ja…