en liten text
ännu en text jag skrivit. komme rinte ihåg när men hittade den när jag letade ignom en mapp med massa texter. jag vet inte riktigt vad jag ska kalla dem så jag säger att de är texter bara.
Jag kan inte se mig själv stå där. Jag kan inte. Det bara går inte. Jag kan inte andas. Allting stannar upp. Jag hostar kraftigt och det känns som om jag ska spy upp allt jag har inom mig. Det som försöker gräva sig ut. Det som inte ska vara där. Men jag ser ingenting. Det är tomt. Det finns inget. Det sitter kvar. Inom mig.
Ett desperat försök att göra någonting åt det. Skrik utav helvete Gräv ut det själv. Gör vad som behövs. Gör allt.
Jag skrattar. Jag skrattar så mycket att jag får ont i magen. Men skrattet övergår till en kraftig hosta,. Det är på väg upp. Jag väntar. Jag vill att det ska komma ut. Jag vill inte leva så här. Jag springer allt vad jag har. Men det räcker inte till. Jag når inte längre än till spegeln. Jag ser min spegelbild och undrar hur fan kan någon gilla det där. En spegel speglar inte bara utsidan utan den visar också vad som döljer sig under ytan. Att säga vad jag ser är som att bekänna alla synder jag gjort i mitt liv. Det skulle inte gå. Låt mig vara. Jag vill bort.
Fin men sorglig text! Du är duktig på att skriva. Synd att du ska känna som du gör, men man lär sig med tiden att älska sig själv. Det är ju inte världens enklast sak. Minns själv hur jag hatade mig själv som tonåring, men jag kan trösta dig med att det går över med åren.
Koncentrera dig inte så mycket på ditt yttre, utan på vad du vill göra med ditt liv, gör saker som är kul. kram
tack!
Nja alltså jag fokuserar också väldig tmycket på va djag ska gå på för gymnasium och sånt nu. jag vet ungefär va djag vill göra. sen har jag ju kul också :)
Jag ska ju ställa ut några av min bilder som jag gör i photoshop snart på en ugndomsgård här där jag bor :)
#3 tack! aah :D