Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 2087 ggr
skojbruden
0

The pian!

Jag känner smärta inom mig

Den som ej går bort

Den ligger där och gnagger

Det gör ont

Man vill bort

Bort från smärtan

Ingen kan hjälpa en

Ingen kan förstå en

Det gör ont

Man längtar efter döden

Kan inte tänka klart

En tår rinner ner för kinden

Vad ska jag göra

Det gör ont

Inga botemedel

Ingenting

Inget hjälper

Det gör ont…

Av Skojbruden 13 år.Är inte emo!Oskyldig

[marion69]
0

Ja det är hemskt när man känner så!  Men det brukar gå över. KRAM

skojbruden
0

Snart 2 år sen jag skrev denna dikten…Och ja de gick över men till vilket pris?Jag är fortfarande inte helt okej!Men visst de går över för eller senare…

[marion69]
0

Man har ju nära till ett helt register av känslor som människa. Vissa säger att lycka kommer i små portioner. Och visst har man kännt att man lättare kan vara ledsen än glad och man undrar varför. Varför kan man inte lättare vara glad än ledsen?

Men det är skönt att man kan skriva av sig och kanske någon som läser känner igen sig i denna förunderliga värld av knasiga känslor som vi kan ha.

Jag är glad att du mår bättre. Såg att du skrivit denna ett bra tag sedan och inte fått större feedback. Det var lite dåligt. Lite mera feedback från medlemmmarna tycker jag.Glad kram

Cazzos
0

Vad menar du med "emo"? Obestämd

skojbruden
0

#4 förlåt jag var 13 och lite dum…Vet nu vad emo är (har inget emot emos är själv typ "emo")

Cazzos
0

#5 Samhället har ju gett ordet "emo" en dålig syn. Eller, iallafall mitt samhälle.

Men jag bryr mig inte så mycket om det ordet, musikstil eller nåt annat det vet jag inte, tänker inte lägga mig i heller.

Alla är olika Skrattande