Ni som har piercing
Jag har en ring i läppen ska ska ta ut den, men hur gör man då? Någon som vet? :O
"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"
Läs på internet och kolla efter tips och råd så det inte blir några infektioner om du bara tar ut piercingen.

Vrf ska du ta ut den? För att låta det läka igen? Tänk på att det blir ett fult ärr.
Om duy menar att bara så får tu skruva lr ta dän ploppen, beroende på vad du har för sorts piercing :)
Jag ska ta ut den för att den skaver, och ska ha en stav istället. :)
Man måste öpnna piercingen på någotvis, så det spelar ingen roll hur mycket man snurrar på kulan, för den sitter ändå bara kvar. Ska kolla på interet om jag hittar nåt :)

Är det inte en sån som du bara tar dän kulan, inte skruvar lr ngt? Försök böja upp piercingen något o se om du då bara kan ta dän kulan.
Det är ju en ring, och båda ändarna av ringen sitter i kulan. Så man måste ta en tång och försöka få isär den på något vis, tror jag..

#5 Själv har jag inte piercing i läppen just då, men det finns ju näsringar som är så. På dom är inte kulan fastsatt, utan ändarna på ringen klämmer fast kulan mellan dom i små fördjupningar i kulan.
Eller så går du bara in på en studio o ber om hjälp :)
Läste på internet och har nu fått ut ringen :)
Tog en sax i ringen och öppnade saxen tills rigen öppnade sig och kulan åkte bort. Gjorde ont som *** men nu är den ute iallafall :)

#7 Bra :)
Hade den ute i 2 timmar och skulle stoppa i staven igen, men den gick inte igen så fick ta ringen igen(den är mindre) pressade i den och började blöda, aj :o

#9 Ont. Pilla inte för mkt, annars kan det bli inffekterat.