Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettböcker-film-och-musik
Läst 2748 ggr
[Sniff]
0

Blogga om känslor?

Hej^^

Jag är deppig av lite olika anlednignar. Jag skriver av mig på min blogg. Jag skriver om hur jag mår och att jag är deppig. Är det okej att skriva om sina känslor på bloggen? Jag får typ ångest över att jag gör det, för det får mig ju att verka så svag… Men samtidigt är det ju mitt liv och jag får skriva vad jag vill på min blogg. Och det är bara mina vänner som läser den.

Vad tycker ni? Kan jag skriva om mina känslor på min blogg? Eller verkar jag bara vara dum i huvudet då? (A)

Moa-16
0

Klart du får, det är ju det en blogg är till för, inget konstigt.

[marion69]
0

Man kan också ha två bloggar om man inte vill avslöja ens identitet. En för vardagliga saker och en för enbart känslor, anonymt.

[Sniff]
0

#2 Okej:) Ja, jag tänker ju att jag får det och så… Men det gör ju att jag blir så… jagvetinte… svag, typ(A) Men jag är ju deppad, så varför ska jag inte få skriva om det ?(A)

#3 Smart! Ska fundera på det(A)

loviisa
0

Jag har fått mycket pickar på min blogg för jag skriver mycket depp där då jag är deppig och många har sagt till mig att jag bara tycker så synd om mig själv hela tiden. Men va fasen, då behöver dom inte läsa blogg j*veln då :P

Skriv vad du vill! Det är skönt att skriva av sina känslor så go for it!

lovisa

[Sniff]
0

#4 Usch vad tråkigt:/  Det är just det att jag vill ju inte att det ska verka som att jag bara går omkring och tycker synd om mig själv. (A) Jag har en kris nu och behöver skriva, så varför inte? ^^ (A)

[marion69]
0

Jag kan känna att jag inte vill skriva för mycket känslor i min blogg, för jag har märkt att det finns folk som kan utnyttja det och vända det emot mig. Men jag ska starta en anonym blogg så jag kan skriva av mig, precis som i en personlig dagbok.

[Sniff]
0

#6 Jag är lite rädd för det också… Jag försöker skriva lite luddigt, så att ingen ska fatta vad jag pratar om, men ändå förtå hur jag mår.

loviisa
0

Känner mig igen i era inlägg. Men testa med en anonymblogg.

lovisa

[Sniff]
0

Har lösenordsskyddat min blogg nu. Bara några stycken som har inloggningsuppgifter:) Någon som vet hur det funkar? (A)

Moa-16
0

#9 Hur menar du? Hur vad funkar?

[Sniff]
0

#10 Att ha lösenordskyddat bloggen;)

Moa-16
0

#11 Ja? Det är bara att skriva in lösen & användarnamn? Eller hur menar du? O_o

[Sniff]
0

#12 Haha, det vet jag:P Äsch… ^^ Någon som har erfarenhet av det? Jag har inte prövat det förr… (a)

Moa-16
0

#13 Haha, vad menar du då för erfarenhet? Jag har lösen på min blogg, om de är det du menar, ingen större skillnad >.<

[Sniff]
0

#14 Hehe(A) Jag vet inte vad jag menar(A) Det är ju bra att man kan välja vilka som kan läsa den:) (A)

loviisa
0

Har inte testat men ja du ger v'll l;senordet till dom som du vill ska l'sa den.

Mina sista bokst\ver i alfabetet vill ej sammarbeta om ni undrar.

lovisa

[Sniff]
0

#16 Okej, jo, så är det nog:)

Haha, synd för dig;) :P (A)

Cazzos
0

Om du vill skriva om dina känslor på en blogg så får du hålla saker hemligt, typ som din identitet och folk runtomkring dig.

Det kan finnas nära och kära som blir oroliga om de hittar din blogg och får vet hur du egentligen mår.