Hostlov.
Nu har en del av oss hostlov medans en del redan haft sitt hostlov.
Vad planerar ni att gora under hostlovet? Vad har ni gjort under hostlovet?

Ska sooova, va med kompisar, plugga ikapp och va med hästarna.
Åh, det här höstlovet känns som det kommer bli det bästa någonsin! En kompis kommer hit. Hon bor på Orust och vi har aldrig träffats förut. Bara snackat på internet, sms och i telefon typ minst en timme varje dag ^^ På onsdag kommer hon och jag längtar så jag spricker! =D
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Vad intressant! Men var forsiktig for man vet aldrig vad man far hem nar det ar over internett. Ibland kan det vara farligt att traffa folk over natet men lycka till! 
Jag har redan varit med mina kompisar två kvällar och idag om ett par timmar åker jag till övik över natten:D Sen får vi väl se vad som händer^^

#4 Inte svenskt tangentbord?
Imorgon eller på onsdag så kommer min vän från E-tuna ner till mig, och så stannar hon antagligen till helgen. Ska bli riktigt mysigt, har inte träffat henne på två år så 
Sova,jogga,vara med kompisar,äta på restaurang,badhus & bio…ett spännande höstlov (:
Harligt att ni ska spendera era hoslov pa ett sa bra sett. Hoppas det blir ett bra hostlov for er alla!
#4 Jag kan inte anvanda mig av åäö(kopierat) da jag inte har en svensk dator el tangentbord. Jatte jobbigt men jag kan tyvarr inte hjalpa det. 
surfa!
(på datan)
Surfa…hihi 

Enda inplanerat är en fest med klassen på lördag, ska bli grymt kul 

Enda inplanerat är en fest med klassen på lördag, ska bli grymt kul 
Jag ska göra det jag alltid gör… Ingenting.
Medarbetare på Sphynx iFokus
Köpa två råttor! :)
Ah vad roligt med rattor! Det har jag alltid velat ha. 
Jag vill också ha råttor men min mamma är livrädd & pappa tkr dom stinker
aja, har min älskade mus & min blivande hamster :)
#15 Vad kul! Har själv råttor :)
Medarbetare på Sphynx iFokus
Stockholm på ons och shoppa med mamma. Sen blir det väl att ta det lugnt och sticka lite .)
Sova…. vara med kompisar.. vara barnvakt , mysa och en massa spåra :)
lovisa

jag ska teckna och måla massor! :D
Och såklart vara med mina kaniner och katten… <3
Har lov nu, och än så länge har jag festat en kväll (det var vilt och galet) och haft myskväll med pojkvän, kollat film samt åkt Suzuki i skogen två gånger. Har inga planer mer än att fira Halloween på lördag med mina vänner och våra killar. Vi tjejer har tänkt klä ut oss och vi ska försöka övertala grabbarna att bli utklädda hihi ;)

#23 Kul med utklädnad
jag och en annan vän är as sugna på att gå på en utklädnings fest men dessvärre känner vi ingen som har sån fest på G just nu, alla ska ju ha så seriösa fester hela tiden
hahah!
#24 ja vrf fira Halloween utan utklädnad för? Det är precis som alla andra fester då ju, som man kan ha när som helst :)
Vi ska på en vanlig fest men vi ska ändå klä ut oss haha

Men precis
haha!
Nu har min kompis åkt hem och imorgon är lovet slut. Det här var det överlägset bästa och sämsta lovet någonsin. Jag saknar henne så mycket att det gör ont.
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Har varit i Egypten :)
// Emma :D
#29 Ja det var jättekul! Var i sharm el sheik :)
// Emma :D
Vad kul att du var i Sharm el sheik. Dit ska jag aka nagon dag ihop med min mor!