Lite orolig
Okej igår gick det lite hett till. Vet inte om det räknas som sex men den (haha jag skäms för mycket för att säga snopp/penis/kuk) va bara inne lite, alltså typ bara toppen av den i kanske 30 sekunder. Jag stoppade sen allt för jag vill inte ha sex med någon som jag inte älskar så jag insåg att jag skulle ångra ifall vi gjorde det helt. Men det gick som sagt lite längre än vad jag planerat och det som hände hände utan kondom…
Nu vet jag inte.. vi höll inte på speciellt länge MEN han hade inte kondom. TROR inte han kom (har inte vågat fråga än, ska göra det innan måndag om jag måste till UM). Rädslan finns ju tääänk om man blir gravid och blabla.. lite svårt för andra att veta kanske men hur stor är risken? Borde jag åka till UM på måndag och ta ett akut ppiller för säkerthets skull?

Om han kommer i dig så känner du sperman när den rinner ut, visst kan det kommit försatas i dig ochd en kan man bli gravid av. Fråga på apoteket efter dagen efter piller, finns en ny sort som man kan ta några dagar efetr också. är du orolig så ta ett akut piller för säkerhets skull, dte gjorde jag när kondomen sprack. Sen är kondom inte säkert att använda heller.
han kom iaf inte fick ja veta nu