Sex fråga
Min kille ska kolla ifall han har någon sjuktdom innan vi ska ha sex. Han vill att jag ska äta p-piller, för att han blir avtänd på kondom.
Nu undrar jag om han inte har någon sjukdom, och jag äter p-piller, och vi har sex utan kondom, kan det hända nått då??? t.e.x sjukdomar fast vi är fria från det?
Hur har ni det, använder ni kondom eller ni kör på p-piller?
Tacksam för många svar :D

Har ingen någon sjukdom kan ni inte få det av varandra, om någon av er skulle vara otrogen med en som har en sjukdom då kan ni smitta er partner. Men så länge båda är friska från början och bara håller sig till varandra så är dte ok. Ta inte p-piller för hans skull, dte är ditt val och inte hans!! Jag har p-dator och kompleterar med kondom, hade p-piller innan men biverkningar var dte inte värt det. Som sagt vill du inte ta p-piller så gör inte det!!
Man kan inte få sjukdom om inte någon av er har det.
Men däremot, så kan det hända (Oftare för tjejen) att hon får Underlivssvamp pga att hans spermier har annorlunda PH. Men det är lätt att bota.
På apoteken finns Canesten, Pevaryl och andra produkter. Det kliar ju jäkla mycket, men går fort över med dessa receptfria mediciner.

Jag äter p-piller har jag sex använder vi även kondom.
Nej ni kan ju inte få någon sjukdom det stämmer som #1 och #2 säger!
Jag ater p-piller, dock for att fa bukt pa min overdrivna mens plus mensvark och inte for samlagets skull men da jag ater p-piller och varken jag eller min pojkvan tycker om kondomer kor vi utan.
Sjukdom kan du inte fa bara sadar om ingen av er har det precis som de andra kommentarerna sager och precis som marion69 sager man fa underlivssvamp.
Jag har aldrig kört med kondom så jag har alltid kört med p-piller och både jag och min partner har undersökt oss för klamydia (vilket är det vanligaste) och ingen av oss har haft särskilt många partners innan (2 st har han, jag 0) så jag anser att det bara är att köra på med p-piller (om du nu vill det) och om ni har undersökt er ;)