Måste bara skriva av mig..
Hela mitt liv har jag blivit orättvist behandlad av min pappa. Redan när jag var 1½ skildes sig mina föräldrar. När jag var så pass liten så kommer jag inte ihåg något men vet att min syster hade otroligt svårt med vad som hände. När jag sedan blev 5-6 år(tror jag) blev det värre. (vill inte gå in på detalj då alla kan läsa detta) Men mitt förhållande till min pappa blev värre. Ungefär runt den tiden gifte sig min pappa sig med sin nuvarande fru och fick senare en son 2000. Året 2004 var jag och min syster hos min pappa i 3 veckor under sommaren. Då förvärrades allting jag satt och grät nästan var dag och klarade ej av att vara där och även mer saker hände. (samma som när jag var 5-6 år) Det enda jag ville var att komma hem till mamma igen. Efter att jag och min syster ringt till mamma och var ledsna osv kom mamma och hennes man och hämtade oss. Och jag träffade inte honom på 2 år. Sen år 2006 hälsade jag på pappa en kort stund men var rädd att han skulle bli som förr. och år 2007-2008 åkte jag min syster, mamma och hennes son till USA under jul och nyår. Senare på sommaren åkte min pappa hans fru och deras son på semester och menade på att jag och min syster inte behövde följa med då vi redan varit utomlands det året och tyckte det var orättvist mot deras son att våran mamma bjuder med oss på resor. Och jag blev såklart förbannad på min pappa men vågar ej visa hur arg jag är.. Och nu på senaste tiden har min pappa slutat höra av sig. Så jag känner att jag vill inte ha med honom att göra om han nu ska vara på det sättet.
Jag e bara så himla arg på min pappa, fattar ej hur man kan göra skillnad på sina barn på det sättet!
Och nej jag vill inte gå in på detalj om det som hände vill inte skriva sånna saker synligt på nätet.
Vet ej om det hamnade rätt(?)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Föräldrar kan vara otroligt barnsliga ibland. Tycker synd om dig!
Jag säger bara "JÄVLA PAPPA", han hörde av sig igår(inte hört av sig på 3 mån) och skickade grattis på namnsdagen och sa att jag skulle firas samtidigt som min bror den 24 dec. och jag svarade honom "Det är bättre att vi firar min födelsedag helgen före eller efter. För jag sak till norge över jul" Så får jag ett dumt svar tbx om att jag antagligen ej får ha kalas då han menar på att jag ej engagerat mig i mina kusiner osv… -.- Men det e ju kanske inte så enkelt då han inte brytt sig om mig så vf skulle jag då åka till honom…? :/ Sen om att Max fyller 10 och ska bli firad på sin födelsedag för det. Men wtf!? När jag fyllde 15 fick inte jag bli firad på min födelsedag :O Inte ens när jag fyllde 10? Då han menar att på min födelsedag(25dec) är alla iväg osv. Så de hinner ej komma till kalas. Men bara för det ska jag behöva lida… För när vi firar både mig oh Max kommer det gäster som bara ger paket till max, inte så j-a kul… :(
Förlåt för felstavningarna och ordvalen. är bara så j-a arg på honom :'(
Funderar på att säga upp kontakten med honom snart då han inte verkar bry sig ett dugg om mig… :'(
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt