Får jag vara här?
Hejsan.vet inte om jag får vara här då jag själv inte räknar ig som tonåring(har inte gjort det sdan 3 år tillbaka)
jag har tre döttrar.alla tre år gammla;)
därför räknar jag mig inte som en tonåring längre:)
men får jag vara här iaf?
Du har ju varit tonåring. Kanske du har något att dela med dig utav? 
Menar du att du har trillingar på 3 år?
haha.Tack:)
Ja.jag har trillingar på tre år.som tur är.är dom änglar mot mamma:D

Vad jag förstår det som, när jag läser ditt användarnamn så är du ju fortfarande tonåring, så jag tycker absolut att du är välkommen :) Du är även välkommen om du inte är tonåring, tips och erfarenheter är alltid välkomna :)
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
Tsck vad snällt av er?
Är du född 1992 eller?
ja det är jag:)
Du är alltså 18 år och har trillingar på 3 år? Förlåt mig att jag är paff,men hur gick det till?
Du är ju tonåring fortfarande.

#8, hon skriver ju att hon inte räknar sig som tonåring sedan hon fick sina döttrar för tre år sedan, inte att hon inte räknas som tonåring.
ja jag fick trillingar när jag var 15.men jag räknar mig själv inte som Tonåring då jag gick över till en så pass stor vuxenroll.
HAH ja jag är 18 och har trillingar på 3år.haha ja hur det gick till.jag var tsm med en kille vi hade sex(utan skydd) och jag tänkte inte påd et förens veckan efter.att jag inte tagit något akut ppiller.
Sen efter ett tag så sa min barnmorska att hon såg två bebisar och jag vart helt chockad och tänkte hurfan ska det här gå ihop jag som är imot abort och efter ett bara litet tag så hör jag henne säga men vad är det här.ärdu säjker på att du ska behålla?
Jag svarar bara ja varör skulle jag inte?-Jag ser att det är trillingar.jag upprepar trilingar och börjar sedan le lite smått.medan jag hör hur hon förslker få ig att göra abort.Jag vart förbannad och skriker bara rätt ut NEJ JAG SKA FAN NYE GÖRA NÅGON JÄVLA MORD JAG SKA FAN INTE DÖDA TRE FOSTER!
Jag kommer ihåg det så väl.när jag pratade med mamma och berättade allt.så säger hon bara jag tycker du sa öra abort men et är somsagt din kropp.det mystiska är att genen inte kommer någonstans ifrån.
#11 så kan det gå:)
#10 Hur går det att vara så ung med tre barn? Nyfiken!
/Isa
Jo det går bra:) många säger att det är svårt att ta handom 1 barn men jag tycker faktiskt att det gått bra.:D
den jobbigaste perjoden var när dom var nyfödda och när dom lärde sig krypa och gå"pust man fick vara överallt och ingenstans!
#14 Vad bra! Jag förstår att det måste vara väldigt slitigt att få allt att gå ihop. Haha ja herregud 
/Isa
haha Dom flesta reagerar på att jag är så ung.och några vuxna som jag knde bara men gud du är för ung du ksa vra minns 35 innan du skaffar barn!:O
HAHAH men icke sa nicke!:D

Har du ingen blogg eller något som man kan få läsa? Jag tycker det är jätteintressant med tonårsgraviditeter :)
Det lät ju lite konstigt kanske, menar inte att jag vill ha barn när jag är tonåring, tycker bara att det är ett intressant ämne
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
jo jag a´har en blogg men jag uppdaterar inte så ofta.
Bli inte arg nu, det är mest en fråga. Enligt de flesta nyhetsmedier och bloggar är Sveriges yngsta trebarnsmamma en tjej som heter Rebecca, hon fick första när hon var 15 och tvillingar vid 17, varför står det inget om dig?
Starkt gjort av dig att behålla trillingarna när andra rådde dig att göra annat!
Jag hoppas du får hjälp så du inte sliter ut dig, men det tror jag nog du får. Det verkar mycket jobb med trillingar, speciellt när dom är små.
Är det lättare nu när dom är 3 år tycker du?
Att fa trillingar ar ganska unikt vilken alder du an ar i. 
Jo konstigt ar det men allt blir val inte uppmarksammat
De ar val for upptagna med 17 ar och trebarnsmamma-bloggen 

#25 Finns en sjukdom som mest mammor har, förkortningen är MBP och man hittar på att ena barn är sjukt för att få uppmärksamhet. Innebär även att man ibland skadar barnen för att bli trodd.
I Thailand t.e x skar dom av sina barn etc armar,ben m.m for att turister ska tycka synd om dom och ge dom pengar det forklarade urbefolkningen i Thailand for oss och darav ska man aldrig ge dessa pengar for da fortsatter dom att gora dessa groteska saker for att fa pengar.

#28 Vad hemskt! Att man kan göra så mot sina egna barn, vissa borde inte få ha barn eller djur.
Precis, det ar riktigt hemskt. Pa tal om djur sa var den en apa som forsokte slita av mit har fran huvudet i Thailand han vill ha mina parlor i flatorna och mina solglasogon. Han fick dom, sen blev han glad och gav mig massvis med roliga saker som han snott delade med sig av sin mat gjorde han ocksa till mig. :P

#30 Haha! Den ville också vara snygg=P Är det tama apor som folk går runt med ska man inte låtsas om dem då dem fångas in vilda. För att kunna göra dte skjuts mamman och även pappan ibland så att barnet trillar ner. Tyvärr är dessa fallen för apbarnen så höga att endast 1 av 4 överlever.
Nej detta var pa en zoopark men tillbaka till mamma med 3 barn nu! 
förlåt men tror hon e fejk :P vet mååååånga tjejer som ljuger om detta för att få uppmärksamhet på massa hemsidor
Verkar lie väl konstigt med en arm som hänger ur led på dagis, personal som inte gör nåt, cancer och diabetes….. Mindre saker än så hamnar i tidningarna. Vet visserligen att mycket konstiga saker inte hamnar i media, men ändå….Verkar lite väl osannolikt.
Om det är sant kan hon ju gärna skriva lite mer om hur hon får vardagen att gå ihop, vad hon får för hjälp med sina barn, vad som hände efter vad som framstår som vanskötsel på dagis osv….
Jag skulle Aldrig skada mitt eller någonannans barn!

#37 Vid flerfödslar är det väldigt vanligt att ett elelr flera av barnen får sjukdomar/handikapp.
Hej på dig, jag är lika gammal som dig. Är dock inte med barn utan trilling själv.
Det är alltid ett plus med att vara trilling, man har alltid att vara med någon osv.
Har du några frågor så skicka ett PM.
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
ja, jag vet inte vad jag ska tro men nog verkar det lite misstänkt utan bilder eller något på bloggen…
Läste bloggen nu, lite misstänksam blir man
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
Bloggen startades ju i oktober.. bara tre inlägg. Klart man blir misstänksam och paff. Trillingar vid 15 års ålder. Står inget annat på google vad jag hittat.
Men har vi fel, så får vi be om ursäkt!
Klart du får vara här ändå, vare sig du har trillingar eller inte.