Fortsättning "Som jag vill vara"?
Jag har streckläst boken "Som jag vill vara" i helgen, och den var grymt bra! Vet någon om det finns någon fortsättning på boken? 
Vem har skrivit den? Tänkte nog tipsa mina tjejer om den. Dom är boklusar.
Katarina von Bredow har skrivit den 
Den har jag också läst , tror jag? Rosa omslag och handlar om en tjej som blir gravid?XD jag tror inte att det finns någon fortsättning men författaren har ju skrivit rätt många andra fristående böcker:)
medarbetare på allergier.ifokus .
#3 Haha ja precis ;) Okej syns, tycker att den blev lite oklar i slutet :-/
Åh, jag älskar den boken.
Jag älskar alla böcker av Katarina Von Bredow, hon skriver riktigt bra. Hon har en egen hylla i min bokhylla där alla ungdomsböcker hon skrivit finns med.
Det finns tyvärr ingen fortsättning på boken, väldigt synd, även jag hade gärna läst en fortsättning. Man vill ju veta hur det blev efteråt liksom.
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Det var den första som jag läste av henne, men det blir absolut fler! Hon kan leva sig in i ungdomarnas situationer liksom xD
trots att jag börjar bli för gammal för att köpa hennes böcker kan jag inte sluta älska dem! hennes språk i böckerna och inlevelsen är otroligt bra.
men tyvärr så gör hon bara fristående böcker…. :/
"som jag vill vara" tillhör absolut favoriterna.
Då måste jag också läsa den^^
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
JAg älskar den boken! Eller ja alla av henne! Det enda dåliga är väll att jag vill ha en fortsättning!:P
#8 Ja, LÄS!
#9 Jaa =)
Vilka fler böcker rekommenderar ni av henne? Är nån dålig? ;)
#10 Alla rekommenderar jag!:) Fat jag måste säga att som jag vill vara är bäst, men alla är verkligen bra och man kommer in i dem så bra och vill aldrig att dom ska ta slut!:)
Jag rekommenderar också alla. Hennes böcker är otroligt bra allihopa. Men jag tycker nog bäst om syskonkärlek och hur kär får man bli (jag tror den heter så) =)
Fast allas hennes böcker är värda att läsas!
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Härligt, då får de bli en sväng till bibblan i helgen =)
De jag rekomenderar mest förutom "Som jag vill vara" är nog "Syskonkärlek", "Som om ingenting" och "Räcker det om jag älskar dig?". Har boktstavligen läst sönder dessa böcker, måste snart köpa nya
/Isa