lösnaglar ?
heej jag valde att fråga er tonåringar om lösnaglar .
1. jag är 12 år och vill börja använda lösnaglar är det för tidigt ?
2. kan man ducha med lösnaglar utan att dom åker av ?
3. hur tar man bort sina lösnaglar när man inte vill ha dom kan man bara dra av dom ?
4. vilka lös naglar rekommenderar ni ?
5. när använde ni lösnagar för första gången ? =)

1. du kan använda lösnaglar när du vill
2.Ja, dte kan man vad jag vet.
3.Man pillar loss dem på vissa.
4. Dem jag känner som använder sånt går till salong.
5. Aldrig, plastskit som är ivägen bara. 
1. Du kan alltid använda lösnaglar ovsett ålder om du känner för det :)
2. Ja det kan man.
3. Dom brukar ramla av efter ca en vecka av sig själv beroende på hur hårt dom sitter, (om man gör det hemma) och dom som inte gjort det kan man dra bort.
4. Jag köper bara några randoms i en butik, beroende på vilka sorts naglar jag vill ha, vill jag måla dom själv tar jag några hel vita, vill jag ha franskmanikyr väljer jag dom som är lite ljusrosa i färgen med "nagelband" så det ser mer naturligt ut. Finns även med gul ton som jag inte tycker om. Sen brukar jag välja några som är naturligt långa :P (för jag har korta eftersom jag biter på dom.. tyvärr)
5. När jag var 15
Menar du sådana man köper i butik eller man gör i en salong?:)
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
#3 köper i butik =)
#4 Okej:)
de håller inte så bra eftersom de är gjorda av plast men alltid något man kan börja med:)
Byggda är bättre men dyrare och den kanske man ska vara äldre för att ha byggda.
Jag använde lösnaglar från butik när jag var kanske 13-14 år gammal men blev trött på att de åkte av bara man gjorde något litet. Byggda började jag göra när jag var 16. Men det var bara inför 9ans bal.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
1. jag är 12 år och vill börja använda lösnaglar är det för tidigt ?
SV: Nej det är inte för tidigt om du känner dig bra med det.
2. kan man ducha med lösnaglar utan att dom åker av ?
SV: Ja det kan man men jag rekomenderar att köpa ett bättre lim än det som följer med i förpakningen.
3. hur tar man bort sina lösnaglar när man inte vill ha dom kan man bara dra av dom ?
SV: Pillar lite annars kan man köpa lösnagel-avtagare vet dock inte vart nu för tiden men jag köpte min på Kicks för typ 5-10 år sedan.
4. vilka lös naglar rekommenderar ni ?
SV: Jag personligen tycker bäst om gelénaglarna (de man bygger i salong) men nu till lösnaglarna man köper i affären tycker jag personligen bäst om naglarna från minns ej märket men tror de hette Depend. de var härliga,verklighetstrogna och fina på den tiden.
5. när använde ni lösnagar för första gången ? =)
Första gången jag använde lösnaglar var jag väl… 10? Började dock med salongnaglarna när jag var 13-14-15 nu orkar jag inte och är för snål. ;)
Det finns förlimmade naglar som du kan använda i upp till 3 dagar från Depend, men lösnaglar som man använder med nagellim sitter längre.
Jag rekommenderar lösnaglarna från Depend för att de är enkla att använda och inte så jättedyra, inte svåra att hitta heller.
Första gången jag använde var igår, på min födelsedag. ^^