Sommarjobb
Jag är inne på att hitta ett sommarjobb. Hade ett för 2 år sedan men då bodde jag hos pappa. Jag och han fungerar inte ihop så har försökt leta lite här där mamma bor, men hittar inget.. :/
Någon som vet var man kan hitta sommar jobb?
Och även kanske tjäna lite extrapengar?
Jättetacksam för svar :D
(hamnade nog inte rätt x'P)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Vad är du intresserad av för sommarjobb? Hur långt borta bor din pappa? Är det tillräckligt nära så att du kan åka till ditt förra sommarjobb från din mamma?
#1, pappa bor typ 30 min bort(bil). Men ifall jag ska ta mig dit och jag börjar kl 7. Så måste jag ta buss + tåg + tåg som tar ca 3h då det inte går tåg mellan Helsingborg-Eslöv.. :/
Men Mina intressen ang sommarjobb är väll typ Foto men vet att det nog är svårt att hitta. Men det spelar nog ingen roll. ^^
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#2 Kontakta din kommun och fråga om de vet något som skulle kunna passa dig, och som inte tar så lång tid att åka till 
Försök kolla genom kommunen. Dom brukar ha lite att erbjuda i sommarjobb. börja med att kolla kommunens hemsida och sen kan du ju ringa och fråga.
KaN man jobba när man e 12 någonstans ?
#6 Jag tror gränsen går vid 15 år. Men kolla runt ifall någon vill ha hjälp privat med trädgården eller sånt.
#6 jaha okej va bra
Kan man bara ringa och fråga där man vill jobba? Vet var jag vill vara…