Akut "present hjälp"
Hej!
Jo, min pojkvän fyller år (16 år) nu på Tisdag och jag har beställt en grej som ev blir någon dag sen så tänkte köpa något litet imorgon när jag ska in till stan. Men, jag har ingen aning om vad. Så tänkte att jag kanske kunde få hjälp här? =) Vill köpa något gulligt och hyfsat billigt eftersom den andra presenten kostar lite mer.
Så om ni har några förslag så är jag tacksam för det! ;)
Kram!

En fotoram som du själv kan dekorera och ha ett kort på er i. =)

#1 Ja kanske. det var ju en bra idé :)
Ett hjärta eller ngt.-
nalle björn skulle vara riktigt gulligt fast han e så stor :P
Parfym från KICKS, jeans/tröja andra plagg från H&M eller Lindex (KappAhl är lite dyrare).
Presentkort, klocka m.m.
Det finns massor 
Klocka och parfym är väl lite dyrare, över 300 kr men det är inte så farligt egentligen 
Det är ju liksom en parfym/klocka. (armbandsur)
#1 Det har jag gjort till min pojkvän på oss tsm hihi :)
Biobiljett? Mysigt för er båda! :)

#5 Jag och min sambo har knappt några bilder på oss tsm, haha! =P

#5 Jag och min sambo har knappt några bilder på oss tsm, haha! =P
#6 Det är lite trökigt tycker jag, vill verkligen ha många bilder ihop xD (älskar bilder) men min kille är inte så kameraförtjuft! Så jag har inte alls många bilder på oss, och det är inte många som är bra som jag vill ha upp på väggen eller vid fönstret så jag har bara två just nu :P men ska ha fler snart hehe har 4 ramar redo haha! ;)

#8 Ingen av oss gillar att vara med på kort. Plus att det blir bara en massa mer att damma, vi älskar varandra och det vet vi-behöver inga tråkiga kort som påminner oss. Lägger hellre pengar på att göra något kul tsm än slänger ut det på kort. =P
#9 Fast mina bilder är väl nästan gratis eftersom jag skriver ut dom själv från min printer så det kostar inte mkt per bild (är väl själva "fotopappret" + färg) och 10 kr för en ram - inte särskilt mkt :)
Men jag menar absolut inte att man "älskar varandra mindre" men tycker om bilder som minne och att sätta upp och vill ha fotoramar så då kan jag lika fylla upp dom med något sött ^^,
TS - Har du köpt något än? ^^, Vad blev det isf?

#10 Minnen har jag i huvudet-det som inte finns där är helt enkelt inte värt att minnas. ;)