Preliminära intagningen till GY
Tänkte bara höra med alla som har sökt till gymnasiet i år hur det gick på den preliminära intagningen som visades idag.
För mig gick det bra, jag kom in där jag ville och låg en bit över snittet :)
Snittet var 205 p ellr något och jag har 240 p och kommer antagligen att höja mig i några ämnen :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
kul :) vilken linje har du valt? jag kom också in där jag ville, ekonomilinjen :) Suverän skola med guldkort på iksu, bra lärare, resturangmat på universitetet, alltid nyaste macdatorn å en otroligt bra linje så de kmr bli helt amazing :D Jag har 205p men jag kommer garanterat höja mig till minst 250 om de g¨r lika bra som de gör nu, och jag brukar bara utvecklas framåt så jag ska nog fixa de ;)
www.strangegirlyouknow.blogspot.com
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
kul :) vilken linje har du valt? jag kom också in där jag ville, ekonomilinjen :) Suverän skola med guldkort på iksu, bra lärare, resturangmat på universitetet, alltid nyaste macdatorn å en otroligt bra linje så de kmr bli helt amazing :D Jag har 205p men jag kommer garanterat höja mig till minst 250 om de g¨r lika bra som de gör nu, och jag brukar bara utvecklas framåt så jag ska nog fixa de ;)
www.strangegirlyouknow.blogspot.com
vad skönt! :D
Har valt media-digitalt skapande då jag älskar fota (kolla fotoalbum) ;D
Känns skönt när det är klart med att välja skola. haha man hade lite panik där i slutet…