lite nervös över pappas besök
tiden har gått jäkligt fort. när jag var liten flyttade min pappa till England för han kommer där ifrån och för att han inte hade någon annanstans att ta vägen. 10 år senare träffar jag honom igen. och sen det besöket så har det gått två år!!
tiden bara flyger förbi. Men nu är min farbror här i Sverige igen. och min pappa ska komma lite senare. om några dagar hoppas jag. Han har inte träffat någon av mina vänner eller sätt någon skola jag gått i. Han har heller inte sätt något av våra hus vi haft. Jag vill att han ska få träffa mina kompisar och vara med på min skolavslutning då jag slutar 9an nu i vår. Jag vill också att han ska få se mig i min balklänning. Jag vill också att han ska måla något riktigt fantastiskt på min ena vägg då han är över kreativ. haha.
Men jag är lite nervös. Han har så många problem. Stress relaterade TIX. Han dricker. Därför som mamma och pappa skillde sig. men han har kommit ifrån själva beroendet nu. tror jag. Men eftersom han ska bo med sin brorsa är jag rädd att de ska börja bråka. de gjorde de när jag var mindre och bodde hos dem tillsammans med mina kusiner. Jag är rädd för att han ska börja göra massa konstiga saker igen nu när han får träffa sina gammla kompisar, de som fortfarande lever. Han se rut som en slags variant av charlie sheen. jag skojar inte. haha.
aja jag vet inte. bara jävligt nervös på vad han ska tycka om allting. mina betyg, vänner osv. behövde skriva lite.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det kommer att gå bra min vän ;)
#1 det vet man aldrig. hehe. min mamma är mer nervös än jag.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#2 Haha, men det betyder ju bara att hon bryr sig om dig, eller att det ska gå bra när an kommer till Sverige 
#2 haha nej. inte riktigt. men vi får se hur det går. Min farbror har kommit nu.