Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 2776 ggr
[marion69]
0

SOMMARPLANER

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad har DU för sommarplaner?

[cookies]
0

Jag har inte så mycket planerat än.. :)

Ska sommarjobba de fyra första veckorna på lovet. Senare v 30 så ska jag åka med min flickvän och hennes familj till skåne :)

Jag höll på att glömma! Ska till skottland och hälsa på min moster 17-22 Juni :)

Vad ska du göra då "marion69" ? :)

[marion69]
0

Åh Skottland, nu blir jag avis. Det ska va ett himla bra resmål.

[cookies]
0

Ja det verkar vara det! :)

ladymiss
0

jag ska sommarjobba i början av sommarlovet, precis som cookies ;P jag ska plocka jordgubbar å sälja jordgubbar :D längtar… och sen ska jag fara på en resa för pengarna, kanske till grekland, turkiet, gottland eller något, ensam med min pojkvän:D sen ska jag väl sola, bada och allt de där ;) gå på åselemarknaden är väl en rutin som jag gör varje år xD ska kanske till liseberg också :D jag älskar tivoli;P tror dehär kommer vara den bästa sommaren hittills:)

www.strangegirlyouknow.blogspot.com

[rightPAW]
0

I början på sommaren far vi på husvagnssemester till Öland. Ska till Ullared och shoppa och njuta av semestern. I Juli ska jag och hunden iväg på Ungdomsläger inom Tjänstehund, ska bli jätteroligt!

Annars ska jag bara ta det lugnt, sola och bada. Ska även tälta med några vänner och deras hundar.

viktoria91
0

Stockholm Ink Bash funderar jag starkt på! Var där 2009 och vill dit igen! =D

[Narcissa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag ska till Tyskland, Österrike, Schweiz, Tjeckien och kanske Frankrike och Italien oxå :)

Saaara
0

Ska åka till USA nu i juni till mina släktingar där. :) Ska vara där en månad ungefär. Sen i juli ska jag nog vara med mina kompisar som bor lite högre upp i landet. ^^ Och sen i augusti ska jag åka till Paris Disney world 5 dagar. :)

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

[jakke94]
0

stockholm med en kompis, ej bestämt hur länge :) 

Göteborg med 3 andra kompisar över en dag (Liseberg) 

Kivik några nätter med några kompisar

Hässleholm några nätter med kompisar 

Malta med en annan kompis :) 

Troligtvis karlkrona skärgård med några kompisar :) 

det är vad jag har bestämt hittils :) vi kommer resa mycket, för 2 nära kompisar har prec. tagit körkort Flört

Moonstrike
0

Jag ska vara hemma, på mitt landställe och på Peace & love :D Kanske tar en sväng till Gotland också, men lär bli ganska mycket camping med kompisar i sommar i alla fall :)

emms
0

Åker till Italien dagen efter att lovet slutat och stannar där i 10 dagar tror jag :D
Sen när jag kommer hem är det midsommar som ska firas med fina vänner. Sedan är liseberg inbokat någon dag såklart.

Sedan i Juli ska jag på wheels and wings i varberg med några kompisar. Och efter det blir det emmabodafestivalen! :D Sjukt taggad! :)

Annars ska jag bara hänga med kompisar, sola bada, grilla, festa. Ha en riktigt härlig sommar helt enkelt :)

Hihi, och veckan innan lovet ska jag på håkan hellström konsert! Woho! ;D

Emma

[Wera]
0

Jag bor i lägenhet p.g.a. studier men sagt upp den för mina förärldrar ska precis köpa hus med stall så vi flyttar i sommar och jag ska köpa häst igen! Ska bli såå kul att ta upp hästintresset igen. Skrattande
Sen ska jag jobba de tre första sommarlovs veckorna. Kanske åka till Liseberg en helg, ev. skulle vi åka utomlands (gör det varje år) men p.g.a. flytt vet vi inte. Kommer vara med pojkvännen, cruisa och bada! Campa någon dag med husvagnen kanske. Glad

#4 Och äta jordgubbar hoppas jag? Flört

ladymiss
0

#12 haha jo haha de kommer jag nog göra hälften av min jobbtid;)

www.strangegirlyouknow.blogspot.com

Fiona
0

Jobbar sju av sommarlovsveckorna så då är det bara tre lediga veckor kvar.

Vecka 27 befinner jag mig i Falsterbo med världens goaste tjejgäng, allt bra på ett ställe; kompisar, hästar, fester, killar & stranden. Kommer bli sommarens höjdpunkt utan tvekan!

En roadtrip till Helsingborg med en kompis ska klämmas in någonstans med samt en tripp till Varberg.

Sen är det såklart som det är varje sommar, fester, kompisar, bad, hästar och så vidare.

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

LillaBenice
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jag ska till roooooooooooooooom:D♥

[marion69]
0

Jag ska campa och åka mkt båt, fiska, bada, sola med barnen och killen. Åka till västkusten också. Bara softa.

[Sara-]
0

Jag ska flytta, Jobba hela Juli ungefär, åka till skåne och hälsa på några vänner, bada,sola,  åka till riga, grilla,festa och bara njuuuuuuuuuuuuta av att det ÄNTLIGEN är sommar! :D

Moalinn
0

jag ska träffa kompisar från hela sverige jag. Eller kanske inte riktigt så, men nästan iaf.
Åka till en kompis i Stockholm som jag aldrig träffat innan och vi ska väl hitta på något roligt där, sen så ska om även komma hit och då så ska vi till liseberg. Sen så kommer även en kompis från skåne hit också, eller ah, tror han bara kommer över en dag till göteborg för han vill till liseberg, har inte träffat denna människan heller. Sen ska jag träffa min kompis i uddevalla också som jag inte träffat på hur länge som helst. Kanske även ska träffa en från linköping, tror jag det va, på liseberg någon gång. Liksom bara så att vi "råkar" träffa varandra. Sen vet jag inte, kanske en från uppsala också men det har jag inte pratat så mycket med henne om.

Sen ska jag självklart fortsätta med att fotografera på hästtävlingar och sånt, hopp, dressyr (kanske, så sjukt tråkigt), terräng och lite sånt.

sen ska man väl göra det vanliga, eller ja. Jag badar ju inte då men vara med kompisar, som bor nära, åka till liseberg massor med gånger.

ah juste, och kanske flytta. Beror på om mamma hittar någonstans att bo, föräldrarna ska skilja sig.

yes, detta blir nog den bästa sommaren på läänge!
jag har liksom skaffat allt jag vill ha och allt jag behöver.

nej, jag glömde ju.. ska ju även rida också, blir med min kompis tror jag på en av hennes islandshästar. har inga andra hästar längre då 2 av mina systrar sålde sina hästar. Men jag hittar säkert något så utan häst lär jag inte bli i sommar iaf.

så, det va ett långt inlägg men så får det bli.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Sirocco
0

Först tänkte jag sluta skolan! Men jag kommer sakna min klass av hela mitt hjärta! Kärlek till den! <3<3<3

Sen ska jag sommarjobba lite privat och åka på en språkresa under 3 veckor till Jersey.

En vecka efter jag kommit hem flyger jag iväg igen på en resa till Grekland med min kompis och hennes pappa.

Annars blir det mycket sol och bad och jag vet inte vad! :D

Kramar / Julia (=