Mina husdjur
Jag har en hel del djur i familjen men tänkte presentera dom som endast är mina!!
Först ut: Lexie
En ett årig hitte hund från Irland, adopterad från hundar utan hem
Gud vad mysigt! Måste få komma och hälsa på! 
Det är bara att komma förbi
Om du väntar ett par år eller bara några månader har vi säker samlat på oss mer djur då vi ligger i en "låg period" med djur just nu.
Vi har också en papegoja, 3 andra hundar i ett annat hem som fortfarande är "våra" 
SÖta djur!
Tack! 

Varifrån köper ni era illrar? :p
jaa illrar är så söööta!;D
Uppfödare, men jag rekomenderar dig att besöka en familj med illrar innan du skaffar en då det är ett av de svåraste djuren man kan tänka sig.
Du är välkommen att komma hit och träffa våran lilla terrorist om du vill.
Just min Dexter kommer från murgrönans uppfödning. 
Jag har också en degus, lika gammal somm din också :;)

Oj herrejösses vilka fina djur :)!
Alltid varit smånyfiken på illrar, du skulle inte kunna tänka dig berätta hur vardagen med en iller är? 
Blev helt kär i Dollar med, pussa alla från mig :]
Vad vill du veta om illrar? fråga på bara!
Ursäkta att dt fattas "f" och "e"n i mningarna då mitt tangntbord knasar sig. kommr försöka få in så många f och e som möjligt.
Morgonn: Vakna av att höra små tassar som knallar övr golvt och går till toalådan. (ovanligt för en iller) sen sägr jag god morgon och någon minut snare liggr han ihoprullad vid oss i sängn. (hans sovplats är i gardrobn) 
Dagn: Massor av kel och brottands mllan kattrna och hundarna (illrn brottas) torka upp bajs och kiss då han int riktigt är 100% rumsrn. Varj gång vi har någonting intrssant i handn så klättrar han upp på bent på oss och tiggr.
Rätt myckt tränande md n mildhand och vad man än gör så har man någon som öljr eftr dig och hållr dig sällskap. kommr upp i famnn och pussas tills han somnar (i amarna på dig) osv
kväll/natt: mat,mat,mat gos, damp-anfall, brottands osv ibland bits han (otast ndast på lek) n litn lurvboll som vägrar sova så iställt ör att vara stilla så han somnar så springr han runt så han vaknar om han råkar somna ;))
Nättrna hör man hur någon springr runt och trasslar i papprskorgar och sakr oftast får vi låsa ut honom rån sovrummt då han älskar att ligga undr täckt och bitas 
Du kan läsa lit om våran vardag på min djurblogg. www.royalicious.blogg.se 
Vad söta dom är illrar! Är dom jobbiga att ha?
Tuggar dom på saker? kissar /bajsar dom inne? berätta gärna.
Oj jag läste inte hela inlägget ovan :)
Jag tycker inte att det är jobbigt alls, men smaken är som baken och alla tycker olika, man får ha tålamod och helt enkelt lära valpen som med en hundvalp att man inte får bitas (förutom vid lek) man får inte kissa på golvet osv. Illrar tuggar inte på saker men dom säger inte nej till att tugga på en bit mat. Man kan få illrar rumsrena, men det är svårt, min lilla pojke är ju bara 4 månader gammal så jag är lycklig att han går på lådan dom flesta gångerna men då och då får jag gå och städa upp i någon hörna (oftast kökshörnan då man kan missa en matbit om man lämnar köket). Där fick du lite information ändå 

Uppfostrar man illrar på samma sätt som hundvalpar? Förstår dom ett bestämt "nej" och ett överdrivet "jaa, bra gubben!" och kroppsspråk etc? :)
Det är olika från iller till iller men min pojke lyssnar på nej och fy, som en hund men han blir ändå döv ibland när det är för roligt. 
Vart helt kär i katterna 8D
Helt förståligt att du blev kär i dom -- det är jag också! 
Hehe, men vem kan inte älska katter? :)
Precis. Vem kan motstå? Inte jag i alla fall.
Pärla
Dollar
gud vad söta :D
har hört att illrar är svåra att sköta :O
har själv 2 chinchillor, 2 får, många höns & 2 katter :))

#12, Okej… kanske, det beror på var någonstans i Sverige du bor!:)
Stockholm.