Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: övrigt
Läst 1901 ggr
[nono39]
0

Rakning hjälp snabb fråga :)

Okej hej min fråga är när man rakar bennen ska man raka höfterna oxå? Kan man raka höfterna?

Trixies
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja man kan raka höfterna. Dock så tycker jag inte det behövs på dom felsta tjejer. Det räcker gott & väl med benen :)

Mitralis
0

Det går att raka höfterna, men jag har aldrig någonsin rakat höfterna och jag är 33 år Glad Vet ingen annan som gör det heller.
Jag brukar raka vaderna och en liten bit ovanför knäna, sedan så känns det bara onödigt för det är så fjuniga strån. Tror att min sambo skulle bli otroligt förvånad om jag skulle börja raka höfterna och få stubb på dom Skrattande Men jag förstår att du frågar för det är inte så lätt att veta vart man ska sluta rakaGlad Tänk bara på killar med mycket hår på bröstet som går ihop med skägget. Vart ska dom sluta raka? Obestämd

Nali
0

jag rakar bara smalbenen då jag anser att låren har så ljusa hårstrån iallafall

Saaara
0

Det beror la på hur håriga höfterna är. Om man har jätte håriga höfter kan man ju raka dom med. ^^

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

Mitralis
0

#4 Fast jag har inte serr någon som har så håriga att dom måste raka dom. Jag är helt övertygad om att det är bäst att låta bli dom eftersom det är värre med stubb än hår på höfterna Glad

[Wera]
0

Aldrig hört talas om att raka höfterna… men det går att raka hela kroppen om man så vill ha stubb överallt, så vrf inte haha :P
Men jag rakar enbart smalbenen, inte låren, precis som #3. Det är så ljusa fjun där så, och höfterna är det väl absolut inte värt att raka… ;)

[nono39]
0

Tack för alla svar jag tog mitt beslut o rakade höfterna men inte ända upp men det blev ändå ända upp haha!

#6 Men du är blond eller? Jag är svart hårig o då är mitt hår på kroppen oxå svart. så om jag var blond skulle jag inte rakat någonstans! :p

[Wera]
0

#7 Jag är mörkbrunhårig. :) mörkblond som liten dock.