Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsex-och-samlevnad
Läst 3498 ggr
Love.me
0

Pinsamt!

Hej jag undrar hur man gör när man ska runka av någon? jag tänkte det kanske e bra å veta. Men blir det inte pinsamt att göra det? Skulle bli glad för seriösa svar:) Tack på förhand

[Liiillap]
0

man drar förhuden upp och ner typ .. sen är det ju olika vad killar tycker om

det är ingenting som jag har uppfattat som pinsamt iaf

Love.me
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 var sitter förhuden då? det klar alla gillar ju olika :)

Mandusius
0

Mvh Amanda

Är även medarbetare på Dokumentärer :)

Love.me
0

#3 tack så mycket! :)

Birke
0

Fråga killen vad han gillar;)

Cazzos
0

Förhuden är ju det som är det första du ser när han drar ner brallorna.

Det är den där huden som är över hela penisen som en handske.

Men säg till honom att du inte vet hur man gör så kan han hålla i din hand och göra det med dig, det är inget som ska kännas pinsamt, han blir nog bara glad över att du kan träna på honom Flört

[aammE]
0

Ja, det är ju inte direkt hjärnkirurgi du skall utföra. Tungan ute Som de andra säger, fråga honom hur han vill ha det.

Och nej, jag har aldrig tyckt att det har varit pinsamt.

[marion69]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är ju inte det här direkt en sex-sajt där man lär sig hur man ska ha sex.

Om ni tycker att detta inlägg är stötande på nåt sätt kan ni trycka på ANMÄL-länken (se bilden) och när 5 röster är räknade, tas inlägget bort automatiskt.

[aammE]
10

#8 Tycker dock att detta hör tonåren till.. :S Det är ju då man börjar experimentera med andra personers kroppar, helt naturligt är det dessutom.

Tycker snarare att ditt inlägg var stötande och MYCKET olämpligt då det gör sex till något "fult" och tabu, vilket kan resultera i att tonåringar börjar må dåligt över sin, helt naturliga, sexdrift.

Cazzos
1

#9 Håller med dig till 100.

[marion69]
0

Jag menar inte att det är något fult, men många pedofiler dras till såna här sajter och ställer sex och intim frågor.

Vi hade en här inne för ett tag sedan. Dom skriver oftast med en profil som är anonym. Det står inget på denna persons profil och tidigare tog jag bort ett inlägg av samma person där hon frågar "hur man rider av en kille"

Sexfrågor får gärna vara en del av tonåringar i fokus och är inget fult.

Som Sajtvärd måste jag informera om detta om ni känner att något inlägg är stötande, så finns anmäla knappen.